مراسم تکریم از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه برگزار شد

(سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۴۷

در آیین تکریم از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد از کمک اهدایی سازمان منطقه ویژه پارس به مبلغ٥ میلیارد ریال شامل لوازم تحریر، کیف و کفش به دانش اموزان تحت پوشش کمیته امداد در چهار شهرستان عسلویه،کنگان ،جم و دیر رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مراسم تکریم از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز 9 مهرماه در محل آموزش و پرورش این شهرستان با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، امام جمعه شهرستان عسلویه، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر و جمعی از مقامات شهرستان عسلویه برگزار شد.

در آیین تکریم از دانش اموزان تحت پوشش کمیته امداد از کمک اهدایی سازمان منطقه ویژه پارس به مبلغ٥ میلیارد ریال شامل لوازم تحریر، کیف و کفش به دانش اموزان تحت پوشش کمیته امداد در چهار شهرستان عسلویه،کنگان ،جم و دیر رونمایی شد.

مهندس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم، دو دغدغه اصلی اجتماعی سازمان متبوع‌اش را رسیدگی به خانواده‌های نیازمند شهرستان عسلویه و پیگیری اشتغال این خانواده‌ها بر شمرد.
موسوی با بیان اینکه باید تا سال آینده آمار خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه از آمار فعلی 1400 خانوار کمتر شود، افزود؛ با اولویت دهی به اشتغال افراد نیازمند و توانمند سازی خانواده های تحت پوشش سعی بر آن داریم که این آمار را کاهش دهیم زیرا اعتقاد دارم که این تعداد زیبنده پاینتخت انرژی ایران اسلامی نیست.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه، سعی ما با کمک به این طرح این است که قلم در دستان کودکان این خطه از سرزمین باقی بماند و همانطور که در قرآن به قداست قلم سوگند داده شده است، این امر بتواند مایع خیر و برکت برای این دانش آموزان باشد.
موسوی در پایان با اشاره به اینکه تعامل سازمان منطقه ویژه پارس با ارگان‌های محلی در وضعیت مطلوبی است گفت؛ امروز بر خود می‌بالیم که می‌بینیم در همسایگی ما کسانی هستند که برای خیر و نیکی تلاش می‌کنندو ما یاری رسان آنها خواهیم بود.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید