رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران:

استراتژی مدیریت بحران ویژه روابط عمومی های نفت تدوین شود

(سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸) ۱۵:۵۴

مجید بوجارزاده رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در جلسه هم اندیشی با روسا و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌های تابعه پارس جنوبی، برنامه مدون در مدیریت بحران را از اولویت‌های کاری روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران بر شمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مجید بوجارزاده در جلسه هم اندیشی که ظهر امروز 3 دیماه در محل سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد گفت: با توجه به شرایط تحریمی ظالمانه و همه جانبه دشمنان، باید مدیریت روابط عمومی در شرایط بحران در شرکت‌ ملی نفت ایران تدوین و اجرا شود.
بوجارزاده افزود: امروزه شاهد آن هستیم تولید اخبار جعلی در فضای مجازی با چه سرعتی و شدتی بر علیه نظام جمهوری اسلامی در حال انتشار است و برای مقابله با این جو باید بیشتر در این فضا فعال باشیم و به همین دلیل بخشی تحت عنوان فضای مجازی در روابط عمومی شرکت ملی ایران تشکیل خواهد شد.
رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ادامه داد، فعالیت در فضای مجازی به این معنی نیست که شرکت‌ها کار غیر قانونی انجام دهند بلکه باید با تولید محتوای کوتاه و جذاب مختص این فضا، مردم را ترغیب کنند که این محتوا را باز نشر کنند.
بوجارزاده از روابط عمومی‌های مستقر در منطقه خواست تا با انعکاس اخبار دستاورد های صنعت نفت در پارس جنوبی، هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی همچنین خواهان به کار گیری آخرین فناوری‌ها اطلاعات مانند اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی و ... در روابط عمومی‌ها شد 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید