معاون فرودگاه خلیج فارس در این خصوص عنوان کرد:

مانور طرح تخلیه اضطراری سالن ترمینال فرودگاه خلیج فارس برگزار شد

(دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸) ۲۳:۴۴

مانور طرح تخلیه اضطراری سالن ترمینال فرودگاه خلیج فارس امروز دوشنبه(7 بهمن ماه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،رضا نورایی معاون فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه اظهار داشت: مستند به الزامات hse شرکت ملی نفت ایران با هماهنگی از پیش تعیین شده در قالب تدوین سناریو و برگزاری جلسات هماهنگی با ارگانهای مرتبط در امر امداد رسانی، مانور مذکور در ساعت 13:52دقیقه امروز دوشنبه(7 بهمن ماه) برگزار گردید. 
همچنین معاون فرودگاه خلیج فارس هدف از برگزاری مانور را ایجاد هماهنگی با ارگانهای مرتبط با امداد و نجات در قالب تمرین گروهی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف در سه محور اصلی هماهنگی، ارتباطات و تجهیزات برشمرد که این امر می تواند قابلیت گروههای درگیر و مرتبط را در شرایط واقعی تا حد مطلوبی افزایش دهد. همچنین جلسه ممیزی مانور مذکور پس از پایان مانور در دفتر مدیریت فرودگاه خلیج فارس برگزار گردید و ارزیابان با توجه به مشاهدات میدانی، نقاط قوت و ضعف مانور را نظر  سه محور اصلی اشاره شده در بالا مورد نقد و بررسی قرار دادند. 
وی در پایان افزود طبق الزامات ایکائو و doc9137  مانورهای دور میزی، مانورهای شش ماهه بدون سناریو و مانور طرح اضطراری دو سالانه با سناریو 
از مانورهایی است که بصورت معمول در فرودگاه خلیج فارس برگزار می شود. 
در این خصوص مدیریت فرودگاه خلیج فارس در حال هماهنگی های لازم جهت برگزاری مانور دو سالانه در اوایل اردیبهشت ماه ٩٩ می باشد. 
رضا نورایی معاون فرودگاه و فرمانده عملیات در این مانور  در پایان از تمامی دست اندر کاران برگزاری مانور از جمله مدیریت بحران، hse ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، معاونت عملیات هوانوردی، واحد ایمنی زمینی فرودگاه خلیج فارس، مرکز اورژانس پارس، رییس و همکاران حراست فرودگاه، فرمانده و همکاران محترم سپاه حفاظت فرودگاه، واحدهای پشتیبانی، مدیریت ترمینال، عملیات فنی، استاندارد فرودگاهی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و دیگر همکاران تقدیر و تشکر کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید