پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت آغاز دهه فجر

(شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸) ۱۲:۵۱

سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی آغاز دهه فجر را تبریک گفت .متن پیام بدین شرح است:

بسم الله النور
‎با سلام و درود به روح پر فتوح امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین درود به ارواح طیبه شهداء که با اهدا خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده اند که امروز بعد از چهل سال به تاسی از بنیانگذار خود همچنان سربلند و استوار در مقابل تندبادهای تاریخ ایستاده است.
‎سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر امسال با شروع گام دوم انقلاب همزمان با عروج آسمانی سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی رقم خورد و باردیگر خاستگاه ارزش‌های آزادگی و مقطع رهایی ملت غیور ایران شد. بیداری و خروش ملت بزرگ ایران که گوشه‌ای از آن در تشییع پیکر آن شهید سرفراز نمایان گشت و جسم پلید استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
اینجانب ضمن گرامیداشت آغاز دهه فجر به نمایندگی از کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبی بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) ، با خداوند بزرگ و ملت عزیز ایران عهد می بندیم که همانگونه که در چهل سال گذشته با تمام وجود برای اعتلای صنعت نفت و جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم ، همچنان پر تکاپو جهت پیشبرد فرامین مقام معظم رهبری و اهداف بلند این نظام همت نماییم.
‎دهه مبارک فجر امسال را در حالی آغاز می کنیم که پارس جنوبی به عنوان مولود انقلاب اسلامی بدست جوانان و متخصصان ایرانی صنعت نفت و برنامه ریزی مدیران و مسئولان دلسوز کشور به ثمر نشسته است و ما در این نقطه حساس انرژی و اقتصادی کشور به عهد راستین خود وفادار خواهیم بود.به امید اعتلای ایران اسلامی ‎

 

سیدپیروز موسوی

مدیر عامل

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید