صنایع پایین دستی منطقه ویژه پارس توسعه می یابد

(پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۲۲:۳۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر توجه به مطالبات مردم ساکن پیرامونی این منطقه گفت: اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت از اولویت‌های منطقه پارس جنوبی است.

 
به گزارش   پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ایرج خرمدل صبح امروز در نشست با فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال و توسعه صنایع پایین دستی اظهار داشت: اشتغال پایدار از طریق زمینه سازی و تسهیل سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی نفت در پارس جنوبی در اولویت قرار دارد.
 
وی با تاکید بر تکمیل زنجیره تولید بر اساس شعار جهش تولید افزود: سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی نفت در پارس جنوبی سبب می‌شود که ضمن تکمیل زنجیره تامین و تولید، به عملیاتی شدن شعار امسال مبنی بر جهش تولید نیز جامعه عمل بپوشانیم.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آموزش تخصصی مشاغل خدماتی، فنی و مهندسی مورد نیاز آینده پارس جنوبی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با اجرایی شدن این سیاست زمینه هدفمند و پایدار بکارگیری نیروی‌های متخصص بومی در پارس جنوبی محقق می‌شود.
 
خرمدل، یکی دیگر از مهمترین اولویت‌ها در فصل جدید کاری را توجه ویژه به پرداخت به موقع مطالبات شاغلان در پارس جنوبی دانست و بیان کرد: این مهم با استفاده از راهکارهای علمی و به شکل دقیق میدانی اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر مسئولیت‌های اجتماعی منطقه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت از اولویت‌های منطقه پارس جنوبی است که سعی می‌شود در قالب تقویمی برنامه محور، اقدامات اساسی را در حوزه‌های زیرساختی در این مناطق بازتعریف شود.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر نخبه‌پروری بیان کرد: افزایش سطح خدمات فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی برای ساکنان مناطق پیرامونی در کنار طرح‌های نخبه پروری و ارتقاء میزان دانش  محصلان مدارس را در برنامه کاری قرار داده‌ایم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید