مهار آتش سوزی در شهر بیدخون توسط آتش نشانان سازمان منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹) ۱۹:۴۲

در پی اعلام آتش سوزی در شهر بیدخون و مجاورت کمپ مسکونی پترو جم ،سازمان منطقه ویژه پارس با بکارگیری دو دستگاه خودروی آتش نشانی و ۶ نفر نیروی عملیاتی نسبت به اطفاء حریق در این محل اقدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛در پی درخواست کمک از سوی آتش نشانی شهر بیدخون دو دستگاه خودروی آتش نشانی و یکدستگاه خودرو پیشرو  متشکل از ۶ نفر نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

ابراهیم غریبی مدیر ارشد ایمنی ، بهداشت ،محیط زیست،پدافند غیر عمل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس با اشاره به آتش سوزی در شهر بیدخون گفت: ساعت 14:34روز پنجشنبه مورخ 8 آبان ماه وقوع حریق در شهر بیدخون و در مجاورت کمپ مسکونی پتروجم به ایستگاه شماره یک آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم‌های اعزامی از سازمان منطقه ویژه پارس از نزدیکترین ایستگاه «پردیس»  راس ساعت 14:43به محل حادثه رسیدند که عملیات اطفاء با حضور نیروهای آتش‌نشانی یک ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید.

غریبی محل آتش سوزی را درختان و علف های هرز در مجاورت فنس کمپ مسکونی پتروجم واقع در شهر بیدخون اعلام کرد و گفت: در این عملیات١٠ هزار لیتر آب مورد استفاده قرار گرفت و پس از عملیات اطفاء  نکات ایمنی لازم به مسیٔول کمپ توسط افسر ارشد حاضر در عملیات اطلاع رسانی شد تا نسبت به هرس درختان و علف های هرز اطراف کمپ اقدام گردد و علت حادثه نیز در دست بررسی است 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید