به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حسین ایزدپناه از همکاران شاغل در واحد آموزش و توانمد سازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این باره گفت : این عکس ها محصول تجربه خیابان گردی است که عموما ویترین های گوناگون فروشگاه ها بیشترین نقش را در خلق این تجربه سازی برعهده دارند .
مدیر موسسه راه آبی ابریشم همچنین اضافه کرد : نماد ویترین در فضای خیابان به عنوان نمایشگاه محصول یا کالا میتواند بر اساس فضای اجتماعی تعریف گردد چرا که جدا از پدیده مصرف گرایی و میل به بهره گیری از تولیدات جدید در بین انسان ها ، میزان و نوع خرید طبقات مختلف اجتماعی نیز از این مفهوم،میتواند مورد ملاحظه قرار گیرد .
وی با اشاره به پدیده زیبا شناختی خیابانی ابراز داشت : بیشتر ویترین ها سهم عمده ای در جذابیت خیابانی و رونق بازار دارند و به همین دلیل چشم نواز هستند و مورد توجه قرار میگیرند
نمایشگاه زندگی در ویترین از ۲ خرداد ماه روی وبسایت جامعه آنلاین بارگذاری و به مدت یک ماه ادامه دارد .
این فعال هنری در طول سالهای گذشته چند نمایشگاه در داخل و خارج ایران برگزار کرده بود.