تامین خواسته‌های ذینفعان کلیدی سازمان اولویت سازمان منطقه ویژه پارس است

(چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰) ۱۲:۵۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آخرین نشست شورای مدیران این سازمان در سال 1400 گفت:تامین خواسته های ذینفعان کلیدی سازمان از مهمترین اولویت های سازمان منطقه ویژه پارس است که برنامه ریزی در همه مدیریت های سازمان باید در این راستا قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس‏،سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این نشست با بیان برخی دستاوردهای این سازمان در سالجاری گفت:سعی شد در سال جاری هماهنگی بین مدیریت های مختلف سازمان به مثابه‌ی یک سیستم ارتقا یابد تا از این رهگذر رضایت جامعه محلی و شرکت های مستقر در منطقه محقق شوداما تلاش ما رسیدن به نقطه مطلوب است که اعتقاد ما بر این است تلاش ها در این زمینه باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
اسدی ادامه داد: پرداختن به امور روزانه سازمان نباید باعث آن شود تا رسالت‌های کلیدی سازمان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری، تامین امنیت و ایمنی، خدمات شهری، بندر خدماتی، فرودگاه و محیط زیست مغفول واقع شود لذا باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا عمده فعالیت ها معطوف به تامین خواسته‌های ذی نفعان کلیدی سازمان باشد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود:عمل به مسئولیت اجتماعی و اجرای مقررات کار و خدمات اشتغال از دیگر رسالت‌های کلیدی سازمان منطقه ویژه پارس است که اگر ذ‌ی‌نفعان ما در این زمینه‌ها به خواسته‌ها و مطالبات خود نرسند فرآیندهای سازمان جهت حصول به نقطه مطلوب نیاز به بازنگری دارد.
اسدی با ابراز امیدواری نسبت به اتمام طرح جامع پارس جنوبی در سال آینده گفت: رسالت اصلی سازمان منطقه ویژه پارس توسعه اقتصادی و جذب سرمایه در منطقه پارس جنوبی است و همه مدیریت های سازمان باید به این هدف کمک کنند و امیدواریم تمرکز اصلی فعالیت های سازمان ارائه خدمات بهتر به ذینفعان کلیدی منطقه باشد.
 
 

شورای مدیران 9
شورای مدیران 8
شورای مدیران 7
شورای مدیران 6
شورای مدیران 5
شورای مدیران 4
شورای مدیران 3
شورای مدیران 2

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید