پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت روز جهانی قدس

(پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۰:۴۰

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت روز قدس پیامی منتشر کرد.متن پیام بدین شرح است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
امروز رژیم جعلی صهیونیسم یک غده سرطانی است که سالیان متمادی قبله اول مسلمین را اشغال کرده است و روز به روز بر زیاده خواهی‌های خود می‌افزاید.
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشانه دوراندیشی امام راحل (ره) برای محکومیت رژیم غاصب قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان و عدالت خواهان جهان زنده بماند.
این روز تاریخی زمانی برای فریاد علیه رژیم تروریستی صهیونیست و سیاست‌های ظالمانه آمریکای جهانخوار و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است.
حضور پرشور کارکنان مومن و ولایت مدار پارس جنوبی در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان زورگویان و اذناب بی ریشه آن‌ها در منطقه خواهد بود.
کارکنان روزه‌دار نفت، گاز و پتروشیمی و آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان‌های عسلویه و کنگان نیز همگام با ملت شریف ایران و تمام مسلمانان آزادی‌خواه جهان با حضور فعال در این آیین مهم و راهبردی شرکت خواهند داشت تا با نشان دادن همبستگی و همدلی و تبعیت از منویات حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر ثابت کنند تا برافراشتن پرچم مقدس اسلام بر بلندای مسجد الاقصی از پای نخواهند نشست.

 

سخاوت اسدی 
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید