اعلام آمادگی کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس برای مقابله با سیلاب احتمالی

(دوشنبه ۳ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۶:۵۷

کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس به ریاست رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای مقابله با بارش های سیلابی در منطقه تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،ابراهیم غریبی رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست،پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه همه امکانات خودرویی و نیروهای انسانی برای مقابله با هر گونه شرایط دشوار و بارش‌های تند و سیل آسا در منطقه در حالت آماده باش قرار داده است.

غریبی افزود :با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارشها طی روزهای آینده، کمیته بحران و شرایط اضطراری منطقه تلاش کرده تا به جهت کاهش خسارت احتمالی ناشی از بارش باران، نیروهای hse شرکتهای مستقر در منطقه را با آمادگی کامل به صورت آماده باش درآورد.‎

وی بیان کرد: کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه برای مقابله با بحران در بارش احتمالی در سطح منطقه پارس جنوبی با اکیپ کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات ماشینی و اتش نشانی در کلیه مناطق پر خطر پارس جنوبی به حالت آماده باش در آمده است.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: برخی از اقدامات کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه از قبیل  پاکسازی بستر مسیر سیلابها و دهانه و ورودی پل ها و کانالها، ایجاد سیلاب بند برای انحراف سیل و بهسازی و مسیر آبهای سطحی برای رفع احتمالی خطر می باشد.

وی تصریح کرد: ایستگاه های آتش‌نشانی کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه نیز همانند گذشته با تمام توان و تجهیزات موجود در حال آماده باش کامل بسر می برد.

 

جلسه ستاد بحران منطقه 20
جلسه ستاد بحران منطقه 19
جلسه ستاد بحران منطقه 18
جلسه ستاد بحران منطقه 17
جلسه ستاد بحران منطقه 16
جلسه ستاد بحران منطقه 15
جلسه ستاد بحران منطقه 14
جلسه ستاد بحران منطقه 13
جلسه ستاد بحران منطقه 12
جلسه ستاد بحران منطقه 11
جلسه ستاد بحران منطقه 10
جلسه ستاد بحران منطقه 8
جلسه ستاد بحران منطقه 7

جلسه ستاد بحران منطقه 5
جلسه ستاد بحران منطقه 4
جلسه ستاد بحران منطقه 3
جلسه ستاد بحران منطقه 2
جلسه ستاد بحران منطقه 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید