حمایت از توانمندسازی معلولین جسمی و ذهنی و حرکتی در دستور کار مدیران منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱) ۱۲:۱۶

عبدالمجید حیاتی نماینده تام الاختیار مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس در امور مسئولیت های اجتماعی ضمن بازدید از سازمان بهزیستی شهرستان عسلویه با سرکار خانم نجاه دشته رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ‍پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه ‍پارس در این نشست نجاه دشته رییس سازمان بهزیستی عسلویه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش سازمان از طریق میزهای خدمت واحد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی گفت: تمام تلاش ها و اقدامات صورت گرفته بر این اساس برنامه ریزی می شود که رضایت ارباب رجوع و توانمند سازی آنان در اولویت خدمات رسانی قرار بگیرند.

دشته تاکید کرد: خوشبختانه در سایه تلاشهای صورت گرفته و اهتمام جدی همکاران در رسیدگی به نیازها و مطالبات جامعه هدف، سطح رضایت مندی از عملکرد سازمان و ارتقای سطح کیفی خدمات از رشد خوبی برخوردار گردیده است.

وی از انجام بازدید های مستمر در طی آغاز بکار دولت سیزدهم خبر داد و گفت: امیدواریم با انجام این بازدیدها و پیگیری اقدامات بتوانیم گامهای خوبی در زمینه بالابردن رضایت مندی مددجویان، بهبود سطح معیشت  و در نهایت سلامت جامعه در راستای اجرای برنامه های مسئولیت های اجتماعی سازمان منطقه ویژه برداریم.

رییس سازمان بهزیستی عسلویه با اشاره به اینکه امروزه خواسته‌های مردم در جوامع تغییر کرده است ابراز داشت: هدف مسئولان در امور مربوط به معلولان این بوده است که نگاه ترحم آمیز جامعه نسبت به این افراد تغییر کند و نگاه توانمندسازی و مشارکت جایگزین آن شود.

وی بابیان اینکه خانواده‌های معلولان برای نگهداری و تربیت این افراد مشکلات بسیاری را متحمل می‌شوند افزود: با حضور پررنگ مسئولان در امور مربوط به معلولان که جمعیت قابل توجه جامعه را تشکیل می‌دهند یادآوری می‌کنیم این افراد اگر فرصت حضور داشته باشند معجزه‌ای می‌کنند که چشم همگان را خیره می‌کند.

در ادامه عبدالمجید حیاتی نماینده تام الاختیار مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس در مسئولیت های اجتماعی با اشاره به بحث لزوم استانداردسازی روند ارائه خدمات به گروه‌های هدف سازمان اظهار داشت: امیدواریم با تدوین شیوه‌نامه‌های مربوط به دستورالعمل‌ها سازمانی و بومی سازی فرآیندها و با راه‌اندازی کارگروهای تخصصی به سمت استاندارد سازی و ارتقای سطح کیفی خدمات پیش برویم.

وی اهمیت ارتباطات بین سازمانی را در کسب منابع بسیار موثر دانست و یادآور شد: گسترش زیرساخت‌ها به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف از مهمترین برنامه های در حال اجراست و حذف فعالیت‌های غیر مطلوب و تمرکز بر اصل موضوع  هم از دیگر مواردی هستند که  بایستی مد نظر قرارگیرد.

حیاتی نماینده تام الاختیار مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس تاکید کرد:با حمایت از برگزاری جشنواره‌هایی در راستای توانمندسازی معلولان جسمی ،ذهنی و حرکتی بر حسب تکلیف تلاش داریم با حمایت از اقدامات به موقع توانبخشی آن بخش از مسئولیت توانمندی‌های جسمی، روانی و ذهنی را ارتقا دهیم، اما این تنها کار برای اجتماعی شدن نیست؛ چراکه افراد دارای معلولیت می‌توانند با اقدامات توانمند ساز به فعالیت‌های اجتماعی ورود کنند.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید