مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

منطقه ویژه پارس میزبان اردوی راهیان پیشرفت

(سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲) ۱۴:۴۵

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در جلسه مشترک با روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و فنی حرفه‌ای استان بوشهر از آمادگی این سازمان جهت تامین زیرساخت‌های میزبانی اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در جلسه مشترک با روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و فنی حرفه‌ای استان بوشهر که ظهر امروز سه شنبه ۱۳ تیرماه با حضور پورات معاون سیاسی، اجتماعی- امنیتی استاندار بوشهر و هاشمی فرماندار عسلویه برگزار شد از آمادگی این سازمان جهت تامین زیرساخت‌های میزبانی اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد.
اسدی در این جلسه همچنین اعلام داشت که بخشی از درخواست‌های نظام آموزش عالی استان در قالب بودجه مسئولیت‌های اجتماعی از طریق چارچوب فرمانداری‌ها در این بخش هزینه خواهد شد.
وی همچنین افزود؛ پیشنهاد می‌شود از این پس شورای پژوهشی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس با حضور دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مادر استان بوشهر جهت هماهنگی در تصمیم‌گیری‌ها تشکیل شود.
در پایان این جلسه معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری بوشهر به نیابت از استاندار این استان از تلاش‌های مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد.

معاون سیاسی استان 1
معاون سیاسی استان 8
معاون سیاسی استان 7
معاون سیاسی استان 6
معاون سیاسی استان 5
معاون سیاسی استان 4
معاون سیاسی استان 3
معاون سیاسی استان 2
معاون سیاسی استان 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید