تفاهم نامه های مهم سازمان منطقه ویژه پارس در نمایشگاه صنعت نفت

(چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۱:۲۸

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از انعقاد دو تفاهم نامه مهم در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-سخاوت اسدی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  گفت: نمایشگاه نفت یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی، تجاری، انرژی و اقتصادی کشور است که امسال با حضور ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی برگزار می شود.
 
وی با بیان این که اکثر مهندسین، شرکت های دانش بنیان، تامین کنندگان سرمایه و دیگر فعالین این صنعت، سفرای کشورها و شرکت های خارجی در این رویدار بزرگ اقتصادی انرژی حضور دارند، اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل چنین گردهمایی های بزرگی، حضور شرکت های فعال و ارائه آخرین توانمندی و دستاوردها در این حوزه است.
 
اسدی با بیان این که در حاشیه این نمایشگاه نشست های تخصصی و مذاکرات متعددی انجام می شود، ابراز داشت: معمولا در این نمایشگاه ها سرمایه گذاران و شرکت ها بدون تشریفات اداری، آخرین تکنولوژی ها را ارایه کرده و تفاهم نامه های بزرگی منعقد می کنند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از امضای تفاهم نامه بین این سازمان و پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه تهران و همچنین یک شرکت دانش بنیان که در حوزه کاهش فلرینگ و تبدیل گازهای مشعل این منطقه سرمایه گذاری خواهد کرد، خبر داد.
 
اسدی گفت: در تلاشیم تفاهم نامه ۶۰۰ میلیارد تومانی مربوط به پروژه های منطقه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را بین شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس و استانداری بوشهر منعقد کنیم.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید