در نشست ستاد درآمد استان بوشهر مصوب شد:

تاسیس اداره کل امور اقتصادی و دارایی در عسلویه

(سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۸۶) ۰۹:۱۸

به منظور وصول مالیات از شرکت‌های پارس جنوبی، تاسیس اداره کل امور اقتصادی و دارایی در عسلویه توسط اعضای ستاد درآمد استان بوشهر تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، استاندار بوشهر در این نشست تلاش مدیران را نسبت به ‌افزایش سهم ‌این ‌استان از وصول درآمدهای مالیاتی خواستار شد.

علی افراشته گفت: تاسیس اداره کل امور اقتصاد و دارایی در منطقه یکی از مهمترین راه‌های افزایش وصول درآمدهای مالیاتی استان است.
وی با بیان این‌که در دو ماه گذشته ‪ ۱۸۰‬میلیارد ریال وصول درآمد شده‌ است، گفت: این در حالی است که این میزان وصول درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.

استاندار بوشهر سهم امسال این استان از وصول درآمدهای مالیاتی را دو هزار و ‪۹۹۰‬میلیارد ریال تعیین شده‌ دانست و افزود: پارسال کل سهم استان بوشهر از وصول درآمدهای مالیاتی مبلغ دو هزار و ‪ ۱۰۰‬میلیارد ریال تعیین شده بود.

وی با بیان‌ این‌که با احداث پروژه پارس شمالی بسیاری از مشکلات در حوزه وصول درآمدها و مالیات‌ها برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: برای دریافت به‌موقع مالیات در جامعه، فرهنگ مالیاتی را باید تقویت کرد.

گفتنی است، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز اخیرا از آغاز طرح توسعه پارس شمالی در آینده نزدیک خبر داده بود.

وی در این راستا تقویت زیرساخت‌های موجود در شهرستان‌های همجوار پارس شمالی را خواستار شده بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید