شهردار جدید عسلویه معرفی شد

(دوشنبه ۱ اَمرداد ۱۳۸۶) ۱۱:۲۵

همزمان با آغاز به‌کار سومین دوره شوراهای اسلامی در شهر و روستاهای کشور، به‌منظور تحقق توسعه همه‌جانبه و موزون پایتخت اقتصادی کشور، شهردار جدید شهر عسلویه معرفی شد.

به ‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)،  در مراسمی که امام جمعه عسلویه، بخشدار، روسای ادارات و نهادهای دولتی و جمعی از مدیران ارگان‌های نظامی و انتظامی بخش عسلویه حضور داشتند، خداکرم عباس‌زاده به‌ عنوان سومین شهردار عسلویه معرفی شد.

رئیس شورای اسلامی عسلویه به خبرنگار این پایگاه گفت: عدم تطابق مؤلفه‌های گوناگون توسعه در عسلویه ارائه‌گر منظره زیبایی از پایتخت اقتصادی کشور نیست. به عبارت دیگر پیشرفت و توسعه عسلویه همگام با تحولات صنعتی صورت گرفته در این منطقه نیست و در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی با تقویت توانمندی‌های موجود و همدلی کلیه مسؤولان بخش می‌کوشیم شاهد چهره زیبایی از همگامی توسعه صنعتی و مؤلفه‌های دیگر توسعه در عسلویه باشیم.

دریانورد با بیان این که جبران عقب‌ماندگی‌های مختلف در عسلویه تنها در سایه تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های نظام میسر است، اظهار  امیدواری کرد که مشکلات موجود در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.

وی اضافه کرد: عسلویه از دیرینه تاریخی مناسبی برخوردار است و توانمندی‌های فصلی آن می‌تواند محور توسعه این بخش از کشور باشد.

دریانورد همچنین از شرکت‌های مستقر در این منطقه خواست با کمک به عمران و آبادانی عسلویه، در پر رنگ شدن چشم‌انداز آتی آن سهیم باشند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید