دانشگاه پیام نور عسلویه راه‌اندازی می‌شود

(دوشنبه ۱ اَمرداد ۱۳۸۶) ۱۴:۲۶

با شروع سال تحصیلی جدید نخستین دانشگاه عسلویه راه اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، بخشدار عسلویه در شورای اداری این بخش با بیان این مطلب گفت: با همکاری مردم و تهیه زمین مورد نیاز، دانشگاه پیام نور عسلویه با شروع سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

عبلداله نادری گفت: این دانشگاه در سه رشته شیمی کاربردی، حسابداری و مدیریت صنعتی در سال تحصیلی جدید راه‌اندازی می‌شود و با استقبال از آن رشته‌های جدید نیز به‌ آن اضافه خواهد شد.

وی با بیان این که اگر می‌خواهیم پیشرفت صنعتی صورت گرفته را بومی کنیم و شاهد تحول در مؤلفه‌های موجود باشیم، ناگزیر از توسعه فرهنگی منطقه هستیم، افزود: کمک‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بخش آموزشی منطقه باعث پیشرفت‌های خوبی شده است و قبولی دانشگاه‌ها در سال جاری در بخش عسلویه به 150 نفر رسیده است.

نادری با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی در رشد بقیه مقولات توسعه منطقه گفت: با پتانسیل‌های موجود و حضور نیروهای تحصیل‌کرده در بخش‌های صنعتی منطقه تأمین استاد برای دانشگاه آسان است. البته شرکت‌های مستقر در منطقه نیز با همراهی سازمان‌ منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به توسعه فرهنگی منطقه کمک کنند.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید