امام جمعه عسلویه خبر داد:

تاسیس حوزه علمیه خواهران در عسلویه

(دوشنبه ۱ اَمرداد ۱۳۸۶) ۱۵:۱۶

با توجه به اقدامات انجام شده و همکاری مسؤولان به‌زودی حوزه علمیه خواهران در عسلویه تاسیس می‌شود.

به ‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ارزش این حوزه از هر دانشگاهی بالاتر است و از همه مسؤولان می‌خواهیم که برای صدور مجوز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: این حوزه پس از گذشت چهار سال برای دیپلمه‌ها و هفت سال برای کسانی که تا پایان مقطع راهنمایی سواد دارند، مدرک رسمی لیسانس صادر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا یادآور شد: پیشرفت علمی و فرهنگی در عسلویه با تأسیس این‌گونه مراکز متوازن با پیشرفت صنعتی پیش خواهد رفت.

وی که در جمع کثیری از مردم نمازگزار صحبت می‌کرد، ابراز امیدواری کرد که خواهران منطقه در مهرماه بتوانند از این مرکز آموزش عالی دینی استفاده کنند.

امام جمعه عسلویه در بخش دیگری از اظهاراتش به مکان نامناسب مصلای نماز جمعه اشاره کرد و گفت: از مسؤولان و شرکت‌های موجود در پارس جنوبی می‌خواهم نسبت به این امر مهم همت بیشتری گمارند. البته بنابه قول مسوولان منطقه ویژه در این هفته جلسه‌ای پیرامون این موضوع انجام خواهد شد.

وی در خطبه اول خود نیز به تفسیر سوره نصر و بیان استغفار بندگان به درگاه الهی پرداخت و گفت: در ماه رجب مساله استغفار یکی از اعمال مهم مسلمانان است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید