با صدور حکمی از سوی رییس‌جمهور

مهندس نوذری سرپرست وزارت نفت شد

(یکشنبه ۲۱ اَمرداد ۱۳۸۶) ۲۱:۲۶

رییس‌جمهور طی حکمی سرپرست وزارت نفت را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دکتر محمود احمدی‌نژاد در حکمی مهندس غلامحسین نوذری را به سرپرستی وزارت نفت منصوب کرد.

رییس‌جمهور همچنین با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات خالصانه و دلسوزانه مهندس وزیری هامانه، وی را به عنوان مشاور خود در امور نفت و گاز معرفی کرد .

متن احکام دکتر احمدی نژاد به این شرح است :

- بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مهندس غلامحسین نوذری
به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده اجرایی شما، به موجب این حکم ، جنابعالی به سمت «سرپرست وزارت نفت» منصوب می شوید .
امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش ، در تحقق کامل برنامه های چهارگانه دولت شامل : عدالت گستری ، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.


- بسمه تعالی
جناب آقای مهندس وزیری هامانه
ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات خالصانه جنابعالی در دوران تصدی مسوولیت وزارت نفت و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به سمت مشاور رییس جمهور در امور نفت و گاز منصوب می نمایم .
امیدوارم با عنایت حق تعالی در انجام وظایف محوله و تداوم خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی موفق و موید باشید .
عزت و سربلندی جنابعالي را از درگاه ذات اقدس الهی مسالت می نمایم .

لازم به ذکر است که رییس جمهور در احکام جداگانه دیگری ضمن تقدیر از زحمات دکتر طهماسبی (وزیر سابق صنایع)،  مهندس علی اکبر محرابیان را به سمت سرپرست وزارت صنایع و معادن منصوب کرد.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید