مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس:

تیم بدمینتون پارس جنوبی با سه ملی پوش در لیگ برتر حضور می یابد

(چهارشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۳۸۶) ۱۷:۲۹

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس اعلام کرد: تیم بدمینتون پارس جنوبی امسال با سه ملی پوش و یک بازیکن خارجی در رقابت‌های لیگ برتر حضور می یابد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس اعلام کرد: تیم بدمینتون پارس جنوبی امسال با سه ملی پوش و یک بازیکن خارجی در رقابت‌های لیگ برتر حضور می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، علیرضا پورسلمان از امید کرمی، غلامرضا باقری و سینا بیات به عنوان ملی پوشان تیم بدمینتون پارس جنوبی و "دیدی پوروانتو" بازیکن اندونزیایی این تیم نام برد.

وی با بیان این که هدایت تیم بدمینتون پارس جنوبی به صادق کرباسی - مربی تیم ملی - و سرپرستی این تیم به دکتر آرمین - رییس هیات بدمینتون استان بوشهر - واگذار شده است، تصریح کرد: دو ملی پوش بوشهری نیز در رقابت‌های لیگ برتر امسال تیم بدمینتون پارس جنوبی را همراهی می‌کنند.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس در ادامه با بیان این که در مجموع 9 تیم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون امسال به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون پارس جنوبی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر 15 شهریور ماه مقابل تیم شهید نجفیان مشهد قرار می‌گیرد.

پورسلمان ابراز امیدواری کرد که تیم بدمینتون پارس جنوبی با استفاده از بازیکنان با تجربه خود در جمع سه تیم برتر کشور قرار گیرد.
گفتنی است، ‌امتیاز تیم بدمینتون "سایپا" به "پارس جنوبی" واگذار شده و این تیم در سال جاری به جای تیم سایپا در مسابقات لیگ برتر بدمینتون به رقابت می پردازد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید