تمام جایگاه‌های عرضه سوخت به دوربین مدار بسته مجهز می‌شوند

(چهارشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۳۸۶) ۱۹:۱۵

رئیس انجمن جایگاهداران بنزین ضمن هشدار به موتور سوارانی که نسبت به سرقت کارت سوخت در جایگاه‌ها اقدام می‌کنند، اعلام کرد: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت به دوربین‌های مدار بسته مجهز می‌شوند.

مهر - ناصر رئیسی فر گفت: درحال حاضر سرقت کارت هوشمند سوخت توسط عده ای از افراد به یکی از معضلات درجایگاه های عرضه سوخت تبدیل شده است، زیرا دزدان پس از سرقت کارت برای فرار از قانون دست به هر اقدامی درجایگاه‌ها می زنند.

وی افزود: درحال حاضر روزانه موارد بسیاری مشاهده می شود که کارت سوخت درحالی که در کارت خوان قراردارد و دارنده کارت درحال استفاده از تلمبه است ، به یکباره توسط صاحب خودرویی یا موتورسواری برداشته می شود و این امر تبعات منفی بسیاری را به همراه دارد.

رئیسی فر با تاکید بر این که وضعیت موجود محیط جایگاه ها را بسیار ناامن کرده است ، تصریح کرد: در انجمن جایگاهداران سوخت تصمیم گرفته شده تمام جایگاه‌ها به دوربین های مدار بسته مجهز شود تا حداقل بدین ترتیب بتوان جایگاهدار و پرسنل آن را از اتهام مبرا کرد.

وی همچنین گفت: درحال حاضر بسیاری از دارندگان خودرو که از سهمیه بالاتری نسبت به دیگر دارندگان خودرو برخوردار هستند نسبت به فروش سهمیه خود می کنند.

رئیسی فر گفت: با کمی تامل درحاشیه جایگاه‌ها می توان دریافت بسیاری از دارندگان سوخت به خصوص افرادی که از سهمیه بالاتری برخوردار هستند می ایستند وبا خودروی شخصی که نیازمند بنزین بیشتر است در جایگاه حضور می یابد و نسبت به فروش سهمیه خود با قیمتی بسیار بیشتر اقدام می کند.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت اضافه کرد: تمام این موارد طی نامه ای از سوی این انجمن به وزارت نفت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران ارسال شده تا نسبت به حل آنها اقدامات لازم شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید