معاون مجری فاز‌های 15 و 16 پارس جنوبی:

طی سه ماه آینده مهندسی پایه بخش سکو‌ها به پایان می‌رسد

(دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۶) ۰۹:۲۵

از حدود 45 روز پیش عملیات تولید مدارک مهندسی پایه و فید بخش سکو‌ها در شرکت کاورنر مالزی آغاز شده و قرار است طی سه ماه آینده مهندسی پایه بخش سکو‌ها تمام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، حمید فضائلی معاون مجری فاز‌های 15 و 16 پارس جنوبی در شرکت تاسیسات دریایی ایران با اعلام این خبر افزود: مهندسی تفصیلی سکو‌ها نیز بلافاصله پس از تکمیل مهندسی پایه توسط شرکت SLT آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به انجام عملیات مساحی محل نصب سکوها شامل ژئوفیزیک (توسط شرکت فوگرو) و ژئوتکنیک (توسط شرکت ‌هاریزون)، اظهار داشت: حدود دو ماه پیش عملیات اجرایی این بخش در دریا به اتمام رسیده و سه هفته قبل گزارش‌های نهایی عملیات مساحی ارائه شده است.

معاون مجری فاز‌های 15 و 16 پارس جنوبی در خصوص وضعیت مهندسی سکوها افزود: از حدود 45 روز پیش عملیات تولید مدارک مهندسی پایه و فید بخش سکو‌ها در شرکت کاورنر مالزی آغاز شده و قرار است طی سه ماه آینده مهندسی پایه بخش سکو‌ها تمام شود.

او با بیان این که سفارش کالا و مواد پایه‌های سکو‌ها به شرکت کره ای Steel Flower داده شده است، افزود: طبق آخرین اعلام پیمانکاران این بخش (صف و ایزوایکو)، با ورود این کالاها (در بهمن ماه امسال) به کشور، عملیات ساخت جکت‌ها (پایه سکوها) آغاز خواهد شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید