برگزاری مراسم جشن فطر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

(سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۶) ۱۲:۵۳

مراسم معنوی جشن عید فطر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژخ اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، در این مراسم که به منظور شادباش عید فطر و توفیق روزه‌داری به کارکنان و مردم منطقه پارس در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، هنرمندان مطرح کشور به اجرای برنامه پرداختند.

استاندار بوشهر نیز که برای شرکت در کمیته تعامل با پارس جنوبی به منطقه آمده بود، با حضور در این جشن و تبریک عید فطر به کارکنان و مردم منطقه و بخش عسلویه این عید را عید رهایی از گناهان توصیف کرد و گفت :عید فطر عید کنار گذاشتن گناهان و پیروزی بر هوای نفس است و هر روزی که در آن موفق شدیم از بند گناهان رها شویم، آن روز عید ماست.

علی افراشته گفت: عید فطر عید بندگی مومنان در یک ماه مبارزه و جهاد با نفس است که برکات بی شماری را به همراه خواهد داشت و آنان که در کربلا حسین را تنها گذاشتند، همان کسانی بودند که در کلاس رمضان مردود شده بودند.

وی در ادامه با بازگویی تلاش‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عمران و آبادانی استان از تلاش و وقت‌گذاری و جدیت وی در توسعه همه مناطق استان قدردانی کرد و گفت: در دوران مسولیت دکتر رضوی شاهد تلاش‌های خوبی در راه توسعه منطقه پارس جنوبی و مناطق حوزه نفوذ بوده‌ایم که امیدواریم اثرات آن‌را در آینده شاهد باشیم.

در این مراسم همچنین دکتر رضوی از زحمات سید فرامرز میرسپاسی - مدیر سابق بازدیدها و روابط بین الملل سازمان - که اکنون بازنشسته شده تشکر و لوح تقدیری به رسم یادبود به وی اهدا کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید