به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد

صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی ویژه پارس جنوبی

(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶) ۱۶:۱۸

صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی ویژه پارس جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، نیروی مقاومت بسیج، نیروی دریایی سپاه، گروه پدافند هوایی بندر طاهری، یگان ویژه انتظامی و نیروهای حراست سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز در مقر فرماندهی انتظامی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، دراین صبحگاه مشترک که فرماندار کنگان، رییس شورای تامین شهرستان، بخشدار عسلویه، رییس شورای تامین بخش، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه عسلویه، فرمانده نیروی دریایی سپاه عسلویه، جمعی از فرماندهان انتظامی و نظامی بخش، فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس، مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، امامان جمعه اهل تسنن و شیعه، جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر عسلویه، شهرداران شهرهای عسلویه و نخل تقی، اعضای شورای حل اختلاف بخش، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، جمعی از مدیران سایت‌های صنعتی و روسای حراست‌های فعال در منطقه پارس حضور داشتند، نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش، نیروی مقاومت و نیروهای حراست سازمان منطقه ویژه پارس از جلو جایگاه ویژه میهمانان رژه رفتند.

در این مراسم فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی پس از خوشامدگویی خطاب به حاضران گفت: در این خطه از خاک مقدس جمهوری اسلامی و در این روز مقدس خدمت شما و مردم خوب و فهیم این منطقه اعلام می‌کنیم که آماده‌ایم تا جان خود را در راه حفظ انقلاب و ارزشهای آن فدا کنیم تا این انقلاب را به دست صاحب عصر (عج ) بسپاریم.

فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان کنگان نیز در صبحگاه امروز با اشاره به نقش امنیت و مشارکت در جامعه بشری آنها را ضروری‌ترین نیازهای بشر در هر دوره‌ای برشمرد و گفت: از زمانی که بشر پا به عرصه زندگی گذاشت، پی به اهمیت و نقش امنیت در زندگی خویش برد، اما در آن برهه به دلیل عدم شکل‌گیری شهرها و جوامع پر جمعیت بشری، امنیت تنها در بعد فردی ارزشمند بود تا این که با ایجاد زندگی شهری و جوامع پیشرفته ابعاد دیگر امنیت مثل امنیت اجتماعی اهمیت پیدا کرد.

عباس تبرکی افزود: در عرصه امنیت اجتماعی نیز موضوعی که مطرح و قابل اعتنا شد، مشارکت در ایجاد امنیت بود که مشارکت نیز اساس زندگی جمعی و اجتماعی و عنصری است که بدون آ‌ن در زندگی اجتماعی امکان تامین و تعمیق امنیت هیچ گاه میسر نیست.

وی افزود: امروز پلیس و نیروی انتظامی سخت کوش ما توانسته است شعار امنیت و مشارکت مردم را تحقق بخشد، چرا که امروزه تحقق امنیت با نیروی قهری هرگز میسر نیست.

تبرکی با بیان این که آنجا که نیروی انتظامی توانسته مردم را با خود همراه کند، بی شک به دستاوردهای ارزشمندتری دست یافته است، افزود: امروز در عسلویه نیروی انتظامی توانسته است با همکاری مردم و سا یرنیروها امنیت قابل قبولی ایجاد کند که این به برکت اقتدار نیروی انتظامی و مشارکت مردم میسر شده است، بنابراین باید قدردان حضور مردم و اقتدار نیروی انتظامی مخلص و جان بر کف باشیم.

وی در ادامه گفت: من از همه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، گروه پدافند هوایی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و حراست‌های مختلف مجموعه که در جهت تامین امنیت و استقرار نظم در منطقه‌ای که اقتصاد مملکت و حساسیت‌های ویژه‌ای در آن وجود دارد، تلاش و از خود گذشتگی می‌کنند قدردانی می‌کنم.

فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان کنگان در پایان با تاکید بر حفظ روابط حسنه نیروی انتظامی با مردم گفت: شما زیر پرچم ولایت فقیه خدمت می‌کنید و فرمانده شما با تمامی فرماندهان متفاوت است، بنابراین کار شما دارای ارزش معنوی است و قدر این موقعیت را بدانید و با فرصتهایی که در جهت خدمت به مردم دارید با قوت و قدرت با انسانهای متخلف برخورد کنید.

اهدای لوح سپاس و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، تقدیر از پرسنل بازنشسته نیروی انتظامی و اهدای جایزه و تشویق پرسنل ساعی توسط فرماندهی منطقه ویژه پارس جنوبی و همچنین تقدیر رییس شورای تامین و فرماندار کنگان و فرماندهی نیروی مقاومت بسیج از فرمانده انتظامی پارس جنوبی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید