فرمانده انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی:

اجرای طرح امنیتی ویژه، صیانت از دستاوردهای کشور درپارس جنوبی را به همراه دارد

(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶) ۱۸:۲۹

اجرای طرح امنیتی ویژه با همکاری و تعامل تمامی واحدهای امنیتی در منطقه باعث ایجاد امنیت و صیانت از دستاوردهای با ارزش کشور در عرصه‌های گوناگون نفت، گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، سرهنگ رهام بخش حبیبی در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی عسلویه با بیان این مطلب گفت: ایجاد امنیت و آرامش خاطر در کارکنان، مدیران و متخصصان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نقش مهمی در دستاوردهای عظیم صنعتی کشور در عرصه های گوناگون نفت، گاز و پتروشیمی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح امنیتی ویژه با همکاری تمامی واحدهای امنیتی منطقه، نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج، اداره اطلاعات و حراست‌های شرکت‌ها و تعامل آنان با یکدیگر باعث حفظ و صیانت از افتخارات کشور در پارس جنوبی است.

او در پاسخ به این‌که آرامش خاطر و اعتماد متقابل مردم و نیروی انتظامی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس چگونه حاصل شده است؟ گفت: آمار و گزارش‌های ما و دادگستری در خصوص میزان تخلف در عسلویه بیانگر این موضوع است که تنها از مجموع جمعیت بومی و کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه کمتر از 3 درصد از جمعیت خواسته یا ناخواسته مرتکب جرم می شوند و 97درصد از اجتماع افراد سالم هستند، بنابراین ما با شناسایی 97درصد و ارایه خدمات انتظامی به آنها در متن آنها رفته و برایشان شان و احترام قایل شدیم که این باعث شد ما از سوی آنها پذیرفته شویم و با حمایت وهمکاری آنها با آن 3درصد خطاکار نیز برخورد کنیم که خود به خود اجرای این برنامه باعث احساس امنیت در مردم و کارکنان شرکت‌ها شد.

رهام بخش حبیبی با بیان این که امنیت در تمامی ابعاد زندگی بشر تاثیرگذار است و در اقتصاد نیز این تاثیرگذاری بیشتر نمود پیدا می‌کند، تصریح کرد: چنانچه در کارکنان منطقه آرامش خاطر وجود داشته باشد، پیشرفت منطقه سهل و امکان‌پذیر است و از سوی دیگر هر چه قدر وضعیت اقتصادی و معاش مردم خوب باشد، ضریب امنیت جامعه افزایش می‌یابد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید