نماینده مردم دیر، جم و کنگان در مجلس:

طرح چشم‌انداز 88 توسعه شهرها و روستاهای همجوار پارس جنوبی باعث تحول اساسی در منطقه است

(یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶) ۱۵:۵۲

طرح چشم انداز 88 توسعه شهرها و روستاهای همجوار پارس جنوبی باعث تحول اساسی درمولفه های توسعه در شهرها و روستاهای منطقه پارس است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (www.pseez.ir)، قیصر صالحی نماینده مردم دیر، جم و کنگان در مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب گفت: این طرح که جوانب مختلف آن در شورای عالی مشورتی استان و کمیته تعامل با پارس جنوبی دیده شده، مشکلات اساسی و زیر بنایی منطقه را تا سال پایانی این طرح ساماندهی و چاره‌جویی می‌کند.

وی با بیان این که به شرط اجرای مدیریت واحد در جذب و هزینه، این طرح می‌تواند باعث تحول اساسی در مولفه‌های گوناگون توسعه در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان و عسلویه بااشد، خاطرنشان کرد: طی سال‌ها کمکهای زیادی به توسعه منطقه اختصاص یافته، اما با انجام این طرح از پراکنده کاری و انجام کارهای بدون مطالعه جلوگیری می‌شود، بنابراین مشکلات منطقه می‌تواند به طور اصولی مطرح و برطرف شود.

طرح چشم انداز 88 شهرها و روستاهای همجوار پارس جنوبی در کمیته تعامل استان با پارس جنوبی مصوب شده وتا پایان سال 88 بخش مهم و دارای اولویت مشکلات این مناطق از طریق کمکهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، استانداری و وزارت نفت ساماندهی می‌شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید