تا دو هفته دیگر صورت می گیرد:

افتتاح نخستین کارخانه پلاستیک سازی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

(پنج شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۶) ۱۲:۰۰

نخستین کارخانه تولید کننده پالت و کیسه های سه لایه پلاستیکی تا دو هفته آینده در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه امیرحسین لاری زاده مدیرعامل شرکت اهتمام جم در بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از این شرکت با اعلام این خبر گفت: خوراک اولیه این کارخانه پالیو اورتن است که در شرکت های پتروشیمی جم و آریاساسول تولید می شود.
وی افزود: شرکت اهتمام جم از جمله شرکت های خصوصی فعال در زمینه پلاسیتک سازی است و با توجه به وجود مواد اولیه تولید پلاستیک در منطقه عسلویه، احداث آن با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی از سال 82 شروع شده است.
لاری زاده با بیان این که در این شرکت کیسه های سه لایه سبک قابل بازیافت برای بسته بندی تولید می شود، اظهار داشت: پالت های پلاستیکی تولیدی این شرکت نیز جایگزین پالت های چوبی می شوند.
مدیرعامل شرکت اهتمام جم قابل بازیافت بودن، وزن کمتر و نیاز نداشتن به امشی را از مزیتهای پالت های پلاستیکی برشمرد و گفت: وزن پالتهای پلاستیکی تولیدی این کارخانه 16 کیلوگرم است در حالی که پالت های چوبی 32 کیلو گرم وزن دارند.
وی بازیافت مواد پلاستیکی منطقه عسلویه و در نتیجه کمک به حفظ محیط زیست را از دیگر کارهایی عنوان کرد که در شرکت اهتمام جم صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت اهتمام جم تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 70 نفر در این شرکت مشغول کار هستند که بیشتر آنها را متخصصان بومی استان بوشهر تشکیل می دهند.
لاری زاده با بیان این که در این شرکت ظرفیت تولید سالانه 600 هزار پالت وجود دارد، اظهار داشت: مواد تولیدی این شرکت برای هر نوع بسته بندی داخلی و خارجی برای صادرات مناسب است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید