با درخشش تیراندازان پارس جنوبی:

تیم ایران به مقام قهرمانی تیراندازی جایزه بزرگ آسیا دست یافت

(دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۷) ۱۷:۱۶

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس تاکید کرد: تیم تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با درخشش تیراندازان تیم پارس جنوبی به مقام قهرمانی جایزه بزرگ آسیا در سال 2008 در بخش کامپوند دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه علیرضا پورسلمان روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: رضا زمانی نژاد از تیم پارس جنوبی و پرویز صادقی و مجید احمدی با کسب مقام اول در بخش تیمی رشته کامپوند و با کسب 228 امتیاز از 240 امتیاز باعث قهرمانی تیم ایران در این رشته شدند.
به گفته وی در بخش تیمی از این دوره از رقابتها تیمهای قزاقستان و هند در مکانهای دوم و سوم ایستادند.
در بخش انفرادی کامپوند، رضا زمانی نژاد در مکان اول، منصور کردی در مکان سوم و تیرانداز مجارستانی در جایگاه دوم ایستادند.
رضا زمانی نژاد مربی تیم تیراندازی ایران نیز با بیان این که در بخش کامپوند زنان تیم ایران ایران قهرمان شد، اظهار داشت: در این بخش انسیه حاجی انزهایی، ویدا حلیمیان و سکینه قاسم پور به ترتیب در مکانهای اول تا سوم ایستادند.
وی افزود: در بخش تیمی کامپوند زنان نیز تیم ایران اول شد و تیم هند در جایگاه دوم ایستاد.
مربی تیم ملی تیراندازی ایران افزود: در بخش ریکرو آقایان در قسمت انفرادی تیراندازان کشورهای چین تایپه، قزاقستان و چین تایپه در مکانهای اول تا سوم ایستاند.
زمانی نژاد گفت: در بخش تیمی ریکرو مردان نیز تیمهای چین تایپه، ایران و هند در مکانهای اول تا سوم ایستادند.
به گفته وی در بخش انفرادی ریکرو بانوان تیراندازانی از کشورهای هند در مکانهای اول و دوم ایستادند و تیرانداز گرجستانی به مقام سوم دست یافت.
در بخش ریکرو تیمی بانوان نیز تیمهای چین تایپه، قزاقستان و هند به ترتیب در مکانهای اول تا سوم ایستادند.
رقابتهای تیراندازی جایزه بزرگ آسیا 2008 به مدت چهار روز امسال با حمایت مالی سازمان منطقه ویژه اقنصادی انرژی پارس در دو بخش کامپوند و ریکرو آقایان و بانوان در تهران برگزار شد.
در این دوره از رقابتها تیمهایی از 13 کشور از جمله چین تایپه، ازبکستان، هندوستان، مجارستان، قزاقستان، مالزی، بنگلادش و جمهوری اسلامی ایران شرکت داشتند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید