همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع):

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در پارس جنوبی مورد تجلیل قرار گرفتند

(چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷) ۱۱:۳۵

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) 20 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه بخشدار عسلویه بعنوان رییس ستاد برگزاری مسابقات گفت: در راستای گسترش فرهنگ قرآنی یک دوره مسابقه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ قرآن و در دو بخش آقایان و بانوان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
عبدالله نادری افزود: 150 نفر از شهرها و روستاهای بخش عسلویه و فازهای پالایشگاهی و مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
به گفته وی مقرر شد در پایان مسابقات از 10 نفر از آقایان و 10 نفر از بانوان برگزیده این دوره از مسابقات تجلیل شود.
برپایه این گزارش آقایان محمدرضا حسین زاده از پتروشیمی پارس، یحیی بیدخونی از روستای بیدخون، حسین احمدی از منطقه ویژه، رضا منفرد از شرکت نفت و گاز پارس، محمد بیدخونی از بیدخون، محمد قاسمی از روستای بستانو، جاسم جابری از روستای زبار، حسن یوسفی از روستای چاه مبارک، سید محمدحسین پورفاطمی از منطقه ویژه و عباس بهزادی از بیدخون رتبه های اول تا دهم بخش آقایان را کسب کردند.
مریم غلامی از چاه مبارک، آمنه آبگون از بستانو، جمیله یگانه از نخل تقی، حکیمه بحرینی از عسلویه، اسماء شبیلی از نخل تقی، منیره ابراهیمی از مروع و سواحل، کلثوم غلامی از عسلویه، حمامه حسینی از سهمو جنوبی، وفا نیکوپور از هاله و الهام سزاواریان از بستانو نیز به عنوان 10 نفر برگزیده بخش بانوان معرفی شدند.
به برگزیدگان مسابقات قرآن کریم جوایز ویژه ای اهدا شد.
در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم سید عبدالجلیل رضوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عباس تبرکی فرماندار شهرستان کنگان، بخشدار عسلویه و جمعی از مدیران پارس جنوبی حضور داشتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید