با صدور حکمی توسط مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

علی بساق زاده مدیرعامل پتروشیمی مبین شد

(چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۸۷) ۱۸:۲۰

عادل نژادسلیم طی حکمی مهندس علی محمد بساق زاده را به سمت مدیر عامل پتروشیمی مبین منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی طبق این حکم سرلوحه قرار دادن ارزش های بنیادین کرامت انسانی در رئوس فعالیت ها، توسعه توان بالقوه کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت در سطوح فردی و تیمی بمنظور شکوفا  شدن استعدادها و دستیابی به بالندگی سازمانی، توجه ویژه به مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست و تلاش برای داشتن محیطی پاک و ایمن و به دور از هرگونه آلودگی از اهم وظایف مدیر عامل جدید شرکت پتروشیمی مبین است.
همچنین تلاش در جهت تولید اقتصادی از طریق استفاده بهینه از امکانات و انرژی برای افزایش راندمان، ایجاد انگیزه در کارکنان از طریق برقراری فرهنگ گفتمان، ایجاد و توسعه مدیریت علمی توام با تفکر سیستمی جهت اشاعه تفکر اقتصادی در تمامی فعالیت ها از دیگر وظایف مدیرعامل پتروشیمی مبین تعیین شده است.
بساق زاده پیش از این مدیر عامل شرکت پتروشیمی تندگویان بوده است.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین از زحمات و خدمات ارزشمند محمد بیرمی در مدت تصدی مدیریت پتروشیمی مبین قدردانی کرده است.
پتروشیمی مبین از جمله طرح های فاز اول پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به شمار می رود که وظیفه تامین سرویس های جانبی از قبیل آب، برق، بخار و اکسیژن سایر مجتمع های پتروشیمی در این منطقه را برعهده دارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید