فردا و با انجام یک پرواز آزمایشی به مقصد دبی:

پروازهای بین المللی فرودگاه خلیج فارس عسلویه راه اندازی می شود

(سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۷) ۱۳:۴۷

مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه اعلام کرد: نخستین پرواز آزمایشی بین المللی این فرودگاه صبح فردا (پنجشنبه) به مقصد دبی انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه حمید توحیدی با اعلام این خبر  افزود: یک فروند هواپیمای یاک 42 متعلق به شرکت هواپیمایی فارس قشم نخستین پرواز آزمایشی از فرودگاه خلیج فارس به دبی را انجام می دهد.
وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته این پرواز از عسلویه به دبی و بالعکس انجام می شود.
توحیدی قیمت بلیط رفت و برگشت از عسلویه به دبی را یک میلیون و 400 هزار ریال برشمرد و افزود: هواپیمای یاک 42 ظرفیت جابجایی 120 مسافر را دارد.
توحیدی تصریح کرد: تمامی ارگانهایی که برای انجام پروازهای بین المللی باید در فرودگاه حضور داشته باشند، مانند گمرک، وزارت امور خارجه، گذرنامه و نهاد ریاست جمهوری در فرودگاه خلیج فارس مستقر شده اند.
مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس افزود: افتتاح رسمی پروازهای بین المللی از این فرودگاه در فاصله اعیاد قربان و غدیر با حضور مقامهای رسمی کشوری و استان بوشهر انجام خواهد شد.
فرودگاه بین المللی خلیج فارس بزرگترین و مهمترین فرودگاه وزارت نفت و استان بوشهر به شمار می رود و در حال حاضر از میان 54 فرودگاه کشور در جایگاه هفتم قرار دارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید