به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

مراسم تجلیل و تکریم آیت الله جمی در پارس جنوبی برگزار شد

(سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷) ۱۰:۲۵

مراسم تجلیل و تکریم آیت الله غلامحسین جمی روز سه شنبه به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مسجد این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه این مراسم با حضور مهندس احمد جمی فرزند آیت الله جمی، مدیران عامل پالایشگاه ها و مجتمع های پتروشیمی و شرکت ها و سازمان های وابسته به وزارت نفت در عسلویه، مدیران محلی بخش عسلویه و بسیاری از کارکنان پارس جنوبی برگزار شد.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سخنانی آیت الله جمی را اسطوره صبر و مقاومت، عالمی فرزانه و فرهیخته خواند و افزود: آیت الله جمی متعلق به یک فامیل و یک استان نبود.
حجت الاسلام عبدالله حاجیانی آیت الله جمی را پیر استقامت نامید و تاکید کرد: ایشان تحسین دوست و دشمن را در مقاومت برانگیخت.
وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس بواسطه استقامت و مقاومت آیت الله جمی، هیچ گاه نماز جمعه آبادان تعطیل نشد.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: آیت الله جمی باعث عزت روحانیت شد و در طول جنگ تحمیلی بزرگترین دلگرمی برای رزمندگان اسلام بود.
حاجیانی با بیان این که در آن دوران آبادان مورد توجه جهانیان بود و دشمن تمامی توان خود را برای گرفتن آبادان به کار بست، تاکید کرد: آگر آیت الله جمی در آبادان نبود این شهر نیز مانند خرمشهر به دست دشمن می افتاد.
وی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله جمی به فرزندش مهندس احمد جمی مدیرعامل اسبق سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، گفت: اکثر زیربناهایی که در این منطقه شاهد هستیم در زمان مدیریت مهندس جمی گذارده شده است.
حاجیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص صبر و استقامت، اظهار داشت: کسانی که در برابر ظلم و جور و فساد مقاومت می کنند به پیروزی می رسند.
وی با محکوم کردن جنایات اسرائیل در نسل کشی مردم غزه افزود: صدور قطعنامه شورای امنیت از علائم پیروزی حماس و مقاومت ملت فلسطین است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید