مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:

طب صنعتی مهمترین موضوع بهداشت و درمان صنعت نفت است

(سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۷) ۱۳:۴۲

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید کرد: مهمترین موضوعی که در این سازمان دنبال می شود طب صنعتی و سلامت نگری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه  دکتر محمدجواد کیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بعنوان یک سازمان سلامت نگر از ابتدا دوشادوش و در کنار صنعت بزرگ نفت کشور بوده تا بتواند آرامش خاطر این صنعت بزرگ را فراهم کند.
وی افزود: این سازمان در وضعیتی قرار دارد که می تواند خدمات بسیار خوبی را در سطح استانداردهای جهانی و بهترین وضعیت درمانی به کارکنان صنعت نفت ارایه دهد.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: دیدگاه اصلی این سازمان توجه ویژه به مناطق عملیاتی صنعت نفت مانند خوزستان و عسلویه است که صنعت نفت در این مناطق به شدت در حال گسترش است.
کیان در خصوص طرح های این سازمان که روز گذشته در جم به بهره برداری رسید، اظهار داشت: بخش 20 تخته بیمارستان توحید جم از استانداردهای خوبی برخوردار است، بسیار زیبا طراحی شده و در آن از بهترین تجهیزات استفاده شده است.
وی تاکید کرد: خدماتی که در این بخش به بیماران ارایه می شود در سطح بیمارستان های خصوصی تهران است.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: مرکز هدایت اورژانس شهرک توحید به بهترین آمبولانس ها مجهز شده است بطوری که هر یک از آنها مجهز به بیش از 60 نوع وسیله پزشکی است.
کیان با اشاره به راه اندازی اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان توحید جم اظهار داشت: هدف این است که تمامی خدمات درمانی در این بیمارستان ارایه شود تا از اعزام بیماران به شهرهای دیگر جلوگیری به عمل آید.
وی درخصوص طرح های آینده سازمان بهداشت و درمان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با توجه حوادث حین کار دراین منطقه عملیاتی، در آینده نزدیک یک مرکز ترومای در پارس جنوبی احداث می شود و در دو سال آینده راه اندازی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور راه اندازی اورژانس هوا  و دریا درحاشیه خلیج فارس را ضروری دانست و گفت: با احداث اورژانس هوایی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، یک پدافند درمانی در منطقه عسلویه ایجاد می شود تا هم به مردم منطقه و هم به کشتی هایی که در خلیج فارس عبور و مرور می کنند، خدمات ارایه دهد. سه طرح درمانی شامل بخش بستری 20 تخته، اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان توحید جم و مرکز هدایت اورژانس شهرک شهید تندگویان روز گذشته با حضور دکتر محمدجواد کیان مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ، عسکر جلالیان نماینده مردم شهرستانهای جم، دیر و کنگان، زمانی فرماندار شهرستان جم، سجادی زاده رئیس شورای شهر جم و جمعی از مدیران شرکت های  عملیاتی پارس جنوبی به بهره برداری رسید.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید