توسط شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی:

درمانگاه های پارس جنوبی به پنج آمبولانس بسیار پیشرفته مجهز شدند

(شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۷) ۱۲:۳۰

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی پنج دستگاه آمبولانس بسیار مجهز و پیشرفته فولکس را بمنظور ارائه بهتر خدمات درمانی و بهداشتی به بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر تحویل داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه این آمبولانسها در درمانگاههای پالایشگاههای اول، دوم و سوم پارس جنوبی و درمانگاه کمپ های بیدخون و شیرینو به کار گرفته شدند .
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در خصوص ویژگی های این آمبولانس ها گفت: در آمبولانس های تیپ B کاملترین تجهیزات شامل 60 قلم وسایل پزشکی و اورژانس تعبیه شده است.
دکتر مهرداد حسین زاده افزود: با توجه به این سیستم تهویه کابین بیمار این آمبولانس ها مجهز از کابین جلو است، شرایط بهتری را در آمبولانس ایجاد می کند و برای شرایط آب و هوایی و عملیاتی مانند پارس جنوبی بسیار مطلوب است.
وی تعداد کل آمبولانس های بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر را 42 دستگاه برشمرد و افزود: با تحویل این آمبولانسها به مراکز درمانی وضعیت انتقال بیماران در مواقع اورژانس و مواجهه با بحران ها در سطح پالایشگاه ها، مجتمع های پتروشیمی و شهرک ها و کمپ های مسکونی به بالاترین حد سطح استاندارد های درمانی رسیده است.
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با زیرمجموعه ای متشکل از بیمارستان 64 تخته توحید جم و 33 درمانگاه مسوولیت ارایه خدمات به مناطق عملیاتی نار، کنگان، پارس شمالی، پارس جنوبی و پارسیان و شهرک های مسکونی منطقه جم را برعهده دارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید