رییس بیمارستان توحید جم:

ارایه خدمات درمانی به 56 کودک مبتلا به تالاسمی در شهرستان جم

(یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸) ۱۴:۱۵

رئیس بیمارستان جم اعلام کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به 56 کودک و نوجوان مبتلا به تالاسمی در شهرستان جم خدمات درمانی ارایه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه  دکتر محمدصادق ظریف روزیکشنبه  با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی خدمات درمانی و تزریق خون این بیماران در بخش تالاسمی بیمارستان توحید شهرستان جم انجام می شود.
وی با بیان این که راه اندازی بخش تالاسمی از درخواست های دیرینه مردم شهرستان جم بود، یادآور شد: این بخش با پنج تخت بستری، همزمان با هفته دولت در شهریور ماه سال 1387 راه اندازی شد.
رئیس بیمارستان جم اعلام کرد: طی هشت ماه گذشته 779 مورد تزریق خون به افراد مبتلا به تالاسمی در بیمارستان توحید انجام شده است.
بیمارستان 64 تخته توحید تنها بیمارستان موجود در شهرستان جم است که به بیش از 80 هزار نفر از ساکنان این شهرستان، منطقه عسلویه و کارکنان شرکت های عملیاتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.
به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تلاسمی، در مراسمی که روز یکشنبه با حضور مسوولان شهرستان جم، مدیران صنعتی منطقه پارس جنوبی و همچنین افراد مبتلا به تالاسمی و خانواده های آنان در سالن سینما شهرک توحید جم برگزار شد، با اهدای لوح یادبودی از طرف فرماندار شهرستان جم، از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به پاس ارایه خدمات درمانی به افراد مبتلا به تالاسمی تقدیر به عمل آمد.
اجرای شعر و دیکلمه توسط بچه های مبتلا به تالاسمی و نمایش فیلم و سخنرانی علمی دکترسید محمد رضا لاجوردی (متخصص داخلی ) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید