با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:

بخش بستری 24 تخته بیمارستان توحید جم به بهره برداری رسید

(سه شنبه ۲۰ اَمرداد ۱۳۸۸) ۱۷:۲۹

بخش بستری 24 تخته بیمارستان توحید جم با بالاترین استاندارد موجود در کشور روز سه شنبه با حضور دکتر محمدجواد کیان مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بصورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه  با بهره برداری از این بخش تعداد تختهای فعال این بیمارستان 64 تخته، به 56 تخت رسید.
بیمارستان توحید جم یکی از مجهزترین  بیمارستانهای بهداشت و درمان صنعت نفت به شمار می رود و تخصص های داخلی، اطفال، جراحی و زنان و بیهوشی و ارتوپدی به صورت تمام وقت و شبانه روزی در آن حضور دارند.
تخصص های قلب و عروق، ارولوژی، پوست، روانپزشکی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و رادیولوژی به صورت دوره ای و حداقل بین 10 تا 20 روز در ماه در بیمارستان توحید جم حضور دارند.
بخش های اورژانس، داروخانه، بخش بستری، اتاق عمل و زایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، آزمایشگاه طبی، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، اندوسکوپی، برونکوسکوپی، کولونوسکوپی و پلی کلینیک تخصصی نیز در بیمارستان توحید فعال هستند.
همچنین سیستم جامع نرم افزاری بیمارستان توحید (HIS) و درمانگاه فازهای شش، هفت و هشت پارس جنوبی (پالایشگاه چهارم) بصورت رسمی به بهره برداری رسیدند.
درمانگاه پالایشگاه چهارم پارس جنوبی علاوه بر حضور شبانه روزی یک پزشک عمومی مجهز به اتاق بستری، داروخانه، اورژانس و دو دستگاه آمبولانس بسیار پیشرفته است.
دکتر مهرداد حسین زاده رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در مراسم بهره برداری از این پروژه ها تصریح کرد: در سیاست اجرایی ما تمامی راه ها در جهتی است که بیمار رضایتمندی کامل داشته باشد.
وی با اشاره به فازهای پالایشگاهی و مجتمع های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که هر یک در نوع خود از بزرگترین پروژه های صنعت نفت کشور به شمار می روند، اظهار داشت: هدف ما در بهداشت و درمان صنعت نفت نیز به میزان بزرگی همین پروژه ها است.
حسین زاده با بیان این که تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا پایان سال آینده کل مجموعه بیمارستان توحید جم بعنوان دومین بیمارستان بزرگ و مجهز صنعت نفت کشور بازسازی شود، اظهار داشت: یک مرکز تروما بسیار مجهز(مرکز حوادث و سوانح) نیز در دو سال آینده با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه احداث خواهد شد تا نیازهای بهداشتی و درمانی در این منطقه به حداقل برسید.
همچنین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از پنج نفر از خبرنگاران فعال در شهرستان جم و منطقه عسلویه با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
در مراسم افتتاحیه این طرح های بهداشتی و درمانی مهندس موسی سوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مهندس همایون شکوه صارمی مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهندس عبدالرسول رزاقی مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، مهندس سیف مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد فرماندار جم، بخشداران جم و ریز و اعضای شورای اسلامی شهرستان جم حضور داشتند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید