همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید:

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور عسلویه گشایش یافت

(پنج شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸) ۱۵:۱۴

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی عسلویه گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه مسوول بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج دانشجویی تصریح کرد: حضور بسیج در دانشگاه ها و فضاهای علمی ضروری است.

حمید خرمدل با بیان این که بسیجیان باید در دانشگاه ها مدافع ارزشها باشند اظهار داشت: با گشایش دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور عسلویه حلقه بسیج دانشجویی در استان بوشهر تکمیل شد.

وی با بیان این که هرچه در دانشگاه امکان تحقق داشته باشد در حیطه فعالیت بسیج قرار دارد مهمترین هدف استقرار بسیج در دانشگاه ها را تربیت مدیران آینده کشور، تلطیف فضا و آرامش بخشی به دانشگاه عنوان کرد.

خرمدل انجام اردوهای به سوی نور، مسابقات ورزشی، برنامه سیر مطالعاتی، طرح ولایت و جشنواره مخترعین و مبتکرین بسیجی را از مهمترین فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برشمرد.

مجتبی دزفولی نسب رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز بسیجی بودن را افتخار و مایه سربلندی دانست و افزود: تنها تشکلی که بدون مزد و منت در دورافتاده ترین نقاط کشور حضور دارد بسیج است.

عبدالله نادری بخشدار عسلویه نیز با بیان این که دشمن به دنبال تزریق یاس و نومیدی به جامعه است مهمترین جامعه هدف آنها را دانش آموزان و دانشجویان دانست و افزود: رسالت بزرگی که بر دوش بسیج است، آگاهی دادن به جامعه در مورد جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: فراگیری علم همراه با ایمان بشر را به سعادت می رساند.

جابر قاسمی رییس دانشگاه پیام نور نیز با بیان این که تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال جاری به حدود یک هزار و 500 نفر خواهد رسید افزود: دانشجویان این دانشگاه در 13 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید