با حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه:

سه انتصاب جدید در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صورت گرفت

(سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۸) ۱۷:۲۲

با حکم مهندس موسی سوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مهندس "مهدی یوسفی" به سمت مدیر خدمات شهری این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه در حکم مهندس سوری آمده است: با توجه به اهمیت و جایگاه خدمت رسانی عمومی و شهری به ذینفعان کلیدی، ضروری است جنابعالی با مدیریت کارا و اثربخش، یکپارچه و دانایی محور از طریق طراحی طرح جامع علمی و فراگیر منطقه، تدوین و پیاده سازی اهداف راهبردی و عملیاتی، تعامل سازنده و اصولی با سازمانها و نهادهای منطقه، اجرای با کیفیت، اقتصادی و بموقع پروژه ها، تمرکز بر نظام پیشرفته نگهداری و پیشگیرانه، گسترش توسعه فضای سبز، خدمات رفاهی و عمومی بر اساس چشم انداز 20 ساله کشور و صنعت نفت و در راستای توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور منطقه، منابع سازمانی را متمرکز، همسو و اقدام نمایید.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین از زحمات مهندس ابراهیم زمانی در مدت عهده داری این مسوولیت قدردانی کرده است.
یوسفی پیش از این مدیریت توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را بر عهده داشت.
مهندس سوری همچنین در حکم دیگری مهندس "عباس دولتی زاده" را به سمت سرپرستی مدیریت منطقه پارس یک (پارس جنوبی) سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرده است.
در حکم دولتی زاده ماموریت وی تعریف، طراحی و اجرای باکیفیت اقتصادی و بموقع طرح ها و پروژه های عمرانی و سرمایه ای این سازمان در راستای تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله کشور و صنعت نفت و همچنین نیل به توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان شده است.
در این حکم از تلاشهای مهندس فرشاد فرزین در طول عهده داری مسوولیت این سمت قدردانی شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حکم دیگری مهندس "حجت الله فریدونی" را به سمت سرپرستی مدیریت توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرده است.
مهمترین ماموریت فریدونی آسیب شناسی علمی وضع موجود توسعه اقتصادی و جذب سرمایه، مقایسه تطبیقی آن با مناطق آزاد و ویژه جهان، تدوین طرح جامع مطلوب منطقه بر اساس چشم انداز 20 ساله کشور و صنعت نفت و تهیه طرح اولویت بندی سرمایه گذاری و جذب سرمایه، مشارکت فعال و اثرگذار در توسعه و ارتقای مدیریت نظام زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری برای تسهیل و تسریع در جذب سرمایه عنوان شده است.
خاطرنشان می شود هر سه مدیر جدید که در این پست ها منصوب شده اند، بومی استان بوشهر هستند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید