رییس امور پیمان های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر:

92 درصد پرسنل پیمانکاری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بومی هستند

(یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸) ۱۶:۰۲

رییس امور پیمان های بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر اعلام کرد: 92 درصد از پرسنل پیمانکاری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر را افراد بومی ساکن استان بوشهر بخصوص شهرهای جم و عسلویه و بندر سیراف (طاهری) تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر محمد عندلیب این میزان را بالاترین درصد جذب نیروی کار افراد بومی در شرکت های تابعه وزارت نفت در استان بوشهر دانست.

وی افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر فقط در بخش پزشکان متخصص و رشته های پیراپزشکی و آن هم در صورتی که متقاضی درون استان وجود نداشته باشد، نسبت به جذب نیروی انسانی خارج از استان اقدام می کند.

عندلیب بکارگیری افراد بومی منطقه را بخاطر کاهش هزینه و حضور طولانی مدت آنها در منطقه به صرفه و صلاح دانست و تصریح کرد: اسامی و مشخصات تمامی این پرسنل و نحوه جذب آنها بصورت کامل به رییس شورای اسلامی شهرستان جم و فرماندار این شهرستان اعلام شده است.

طبق مصوبه هیات وزیران در سفر به استان بوشهر، شرکت های تابعه وزارت نفت در این استان باید حداقل 50 درصد نیروهای شاغل خود را از بین نیروهای بومی این استان جذب کنند.

بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با یک بیمارستان 64 تخته در شهرستان جم و 27 درمانگاه در سطح پالایشگاه ها و مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پالایشگاه فجر جم به کارکنان پارس جنوبی و مردم بومی منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید