یک پزشک صنعت نفت تاکید کرد:

ضرورت آموزش بهداشت و پیشگیری به کارکنان صنعت نفت و خانواده ها

(سه شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸) ۱۰:۱۷

مسئول پزشکی خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بر لزوم توجه به امر آموزش بهداشت و پیشگیری به کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر دکتر امیر زینلی در حاشیه جشنواره سلامت، اطلاع رسانی در مورد خدمات انجام شده و آموزش به خانواده ها در زمینه بیماریها و پیشگیری از آنها و تعامل هر چه بیشتر با خانواده ها را از اهداف حضور در جشنواره سلامت دانست.

وی افزود: غرفه پزشکی خانواده خدماتی نظیر اندازه گیری قند خون رندوم، فشار خون، BMI (حجم توده بدنی) و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره های پزشکی در حاشیه جشنواره سلامت به مراجعه کنندگان ارایه می کرد.

دکتر زینلی برگزاری هر ساله جشنواره سلامت برای ساکنین شهرکهای مستقر در جم و مناطق عملیاتی که موجب ارتقاء سطح سلامت خانواده ها می شود را مهم دانست و بر هماهنگی بیشتر جهت برگزاری کلاسهای آموزشی و بهداشتی و اطلاع رسانی وسیع و گسترده در زمینه برگزاری چنین جشنواره هایی تاکید کرد .

اولین جشنواره سلامت پتروشیمی منطقه پارس با مشاکت مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت پلیمر آریاساسول،  شرکت های پتروشیمی برزویه، پارس، جم، پردیس، زاگرس و مبین در شهرک پردیس جم برگزار شد.

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید