با ارسال پیامی:

مهندس سوری دریافت گواهینامه HSE_MS را به کارکنان سازمان تبریک گفت

(سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۸) ۰۹:۰۰

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی دریافت گواهینامه HSE_MS توسط واحد سلامت، ایمنی و محیط زیست به همکاران سازمان و بویژه مجموعه HSE تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه در پیام مهندس سوری آمده است: بر همگان آشکار شده که دنیای امروز دنیای رقابت است و تحولات سریع تکنولوژیک، تغییر در الگوهای مصرف و نیازهای بازار، بالا رفتن انتظارات جامعه و مسوولیت های اجتماعی سازمانها، عرصه رقابت را روز به روز تنگ تر می کند.

شرط بقا در چنین محیطی برخورداری از مزیتهای رقابتی در سازمان از طریق فرآیندهایی مانند توسعه و تعالی نیروی انسانی بعنوان اصلی ترین سرمایه سازمان، بهبود، توسعه و تعالی و چابکی عملیاتی و ارتقای مستمر کیفیت و بهره وری و نگهداری و بهبود سلامت و استعدادهای زیست محیطی برای تحقق توسعه پایدار می باشد.

در ادامه این پیام آمده است: تحقق اهداف سازمان در حوزه رقابت جهانی، پرداختن به موضوعات ایمنی، سلامت و محیط زیست را به یکی از اولویت های راهبردی سازمان در کسب و کار امروز تبدیل کرده است و در این میان بهره گیری از یک نگرش جامع و نظام مند از اهمیت بسزایی برخوردار است و یکی از نیازهای اصلی سازمان محسوب می شود که سیستم مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست پاسخی به این نیاز است.

مهندس سوری با تبریک دریافت گواهینامه HSE_MS به همکاران ابراز امیدواری کرده است با تلاش روزافزون کارکنان شایسته، فهیم و توانمند، ضمن توسعه و تعالی سلامت، ایمنی و محییط زیست، تمامی همکاران در آینده نیز بطور مستمر گامهای اساسی دیگری در راستای توسعه، نوآوری، شکوفایی و اعتلای فردی و سازمانی برداشته شود.

یادآور می شود: واحد سلامت، ایمنی و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس موفق به دریافت گواهینامه HSE_MS از شرکت BUREAU VERITAS شد.

رییس سلامت، ایمنی و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام این خبر گفت: پس از دو روز ممیزی از طرف ممیزان شرکت BUREAU VERITAS فعالیت های مدیریت ارشد سلامت، ایمنی و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه مطابق با الزامات سیستم مدیریت HSE_MS تشخیص داده شد.

حسن آخوندی افزود: مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با دو هزار و 560 نفر ساعت آموزش تخصصی موفق به دریافت گواهینامه HSE_MS از شرکت BUREAU VERITAS شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید