بخشدار عسلویه:

جوانان منطقه عسلویه می توانند مدارج بالای علمی را طی کنند

(دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸) ۲۰:۵۲

بخشدار عسلویه اظهار داشت: اگر مسوولان به جوانان منطقه عسلویه توجه داشته باشند و زیرساختها را برای آنها فراهم کنند، این ظرفیت در جوانان منطقه وجود دارد که بتوانند مدارج بالای علمی را کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه عبدالله نادری در مراسم تجلیل از نخبگان شهر نخل تقی اظهار داشت: در گذشته تعداد دانشجویان بخش عسلویه بیش از انگشتان یک دست نبود اما با راه اندازی دانشگاه پیام نور در این منطقه، طی دو سال گذشته تعداد دانشجویان بخش عسلویه در سال جاری به 556 نفر افزایش یافته است که بیشتر آنها بومی شهر نخل تقی هستند.
وی رشد و توسعه منطقه در حوزه دانشگاهی را ناشی از پیگیری مردم و تلاش مسوولان دانست و تصریح کرد: مردم نخل تقی و عسلویه در راه اندازی دانشگاه پیام نور عسلویه نقش بسیار مهمی داشته اند.
وی یادآور شد: پایگاه مقاومت بسیج نخل تقی با کمک مردم این شهر در مدت شش ماه ساخته شد و همزمان با هفته بسیج به بهره برداری رسید.
بخشدار عسلویه با بیان این که اقدامات خوبی که در آموزش و پرورش صورت گرفت امروز نتیجه داده است، افزود: راه اندازی دانشگاه پیام نوروبرگزاری کلاسهای کنکور با کمک وزارت نفت عامل بسیار موثری برای ایجاد انگیزه بین دانش آموزان منطقه شد.
به گفته وی در حال حاضر 134 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی عسلویه را دانشجویان شهر نخل تقی تشکیل می دهند.
همایش تجلیل از نخبگان شهر نخل تقی با حضور مهندس موسی سوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عباس تبرکی فرماندار شهرستان کنگان، عبدالله نادری بخشدار عسلویه، اعضای شورای شهر و شهردار نخل تقی و دانشجویان شهر نخل تقی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید