با حضور جمع کثیری از پژوهشگران:

نخستین همایش علمی توسعه پایدار پارس جنوبی گشایش یافت

(چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۸) ۱۰:۲۰

نخستین همایش علمی توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه  این همایش با هدف گرد آوری، تحلیل، تخلیص و طبقه بندی آرا، نظریات و راهکارهای ارایه شده توسط خبرگان، کارشناسان و ذی نفعان کلیدی فرایند توسعه پارس جنوبی به منظور کمک به شناسایی و تبیین علمی و کارشناسانه الزامات، ضرورت ها، نیازها و اصول ناظر بر تهیه طرح جامع توسعه پایدار این منطقه برپا شده است.

توسعه ظرفیت تفکر سیستمی و راهبردی و توسعه نگاه آینده پژوه، آینده نگر و کل نگر از طریق بهره گیری از ظرفیت علمی و اجرایی ملی و بین المللی، کمک به توسعه شایستگی های محوری و قابلیت های فنی و مدیریتی و در نهایت توانمند سازی منابع انسانی در رابطه با توسعه پایدار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از دیگر اهداف برپایی این همایش عنوان شده است.

این همایش با حضور جمع زیادی از مدیران صنعت نفت، اساتید دانشگاه، پژوهشگران از امروز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.

محمدرضا مقدم معاون وزیر نفت در پژوهش و فناوری، دکتر میرمحمدصادقی مشاور وزیر نفت در منابع انسانی و سازمانی، دکتر عمادی مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران بخش عسلویه و استان بوشهر در این همایش حضور دارند.

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید