به همت هنرمندان شهرستان کنگان:

نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی هنرمندان کنگان در فرودگاه خلیج فارس عسلویه برپا شد

(شنبه ۳ بهمن ۱۳۸۸) ۱۴:۰۸

نمایشگاه آثار هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان در فرودگاه بین المللی خلیج فارس برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه در این نمایشگاه که از روز گذشته همزمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر آغاز شده و تا فردا دایر است، 30 تابلو نقاشی و خوشنویسی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان گفت: این آثار با موضوعات مختلفی از جمله طبیعت و چهره توسط صغری کنگانی، جواد مکیان و عبدالله علی پور، علی ابراهیمی و حسن ابراهیمی از هنرمندان این شهرستان خلق شده است.

حسن مختارزاده زمینه نقاشی این آثار را رنگ و روغن عنوان کرد و افزود: این آثار در طول دهه فجر در مناطق مختلف شهرستان کنگان به نمایش در می آیند.

وی رویکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان را  حمایت از انجمن های هنری دانست و افزود: سعی می کنیم با برگزرای نمایشگاه های مختلف و ارتباط هنرمندان شهرستان با هنرمندان استان بوشهر و سایر استان ها در جهت تقویت آنها کوشا باشیم.

محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته هنگام ورود به فرودگاه بین المللی خلیج فارس از این نمایشگاه دیدن کرد و خلق آثار هنری توسط آنها را ستود.

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید