توسط مدیرعامل سازمان منطقه ویژه صورت گرفت:

انتصاب سه مدیر جدید در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

(دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۸۸) ۱۱:۰۳

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در احکام جداگانه ای سرپرست جدید گمرک، مدیریت بازرگانی و منابع نیروی انسانی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حکمی امیرشهیاد عزتی نیا را به سمت سرپرستی گمرک و ترخیص کالای این سازمان منصوب کرد.
مهندس سوری در حکم خود از عزتی نیا خواسته است در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور و صنعت نفت و دستیابی به اهداف توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور منطقه برنامه ریزی کند.
آینده‌نگری و برنامه ‌ریزی هدفمند در جهت توسعه منابع نیروی انسانی و افزایش بهره ‌وری و چابکی سازمانی در حوزه گمرک و فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای مشارکت و توسعه مهارت ها و ظرفیت های کاری آنان و اتخاذ تدابیر لازم در جهت بستر سازی و تدوین و تهیه زیر ساخت های نرم افزاری لازم به منظور استقرار سیستم‌ های نوین گمرکی در راستای تحقق اهداف راهبردی سازمان منطقه ویژه از جمله برنامه هایی است که سوری بر اجرای آن تاکید کرده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین خواستار تعامل ویژه با گمرک منطقه و گمرک ایران و تلاش در بهره ‌برداری کامل از تسهیلات امکانات و مقررات گمرکی مناطق ویژه. P.T.O ، تکیه بر رویکردهای پژوهشی و علمی در تصمیم سازی ها و تصمیم‌گیری سازمانی و تنظیم و کنترل فرآیندهای تنظیم بودجه‌های سرمایه‌ای و عملیاتی و مدیریت اثر بخش هزینه‌ها در راستای صرفه‌جویی‌های عقلایی و اصلاح الگوی مصرف شده است.
در این حکم ضمن آرزوی توفیق برای عزتی نیا، از زحمات سید حسین ابطحی در زمان تصدی این مسوولیت و قدردانی شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین در حکم دیگری غلامحسین احمدی ‌قمی را به سرپرستی مدیریت امور بازرگانی این سازمان منصوب کرده است.
در این حکم نیز ماموریت و مهمترین وظایف احمدی قمی برنامه‌ریزی و تامین بموقع، با کیفیت و اقتصادی کالاها و خدمات مورد نیاز طرح ها، پروژه ‌ها و عملیات سازمان در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور و صنعت نفت و هنچنین دستیابی بهینه به اهداف توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان شده است.
ابوالفضل انباردار پیش از این مدیریت امور بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را بر عهده داشت.
برپایه این گزارش سیدعبدالله کاظمی شاهاندشتی توسط مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سمت سرپرست مدیریت منابع نیروی انسانی این سازمان منصوب شده است.
مهمترین ماموریت و وظایف سازمانی شاهاندشتی تامین و نگهداری و توسعه منابع انسانی و افزایش و بهبود سطح و میزان سلامت، توانمندی و انگیزه آنان در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز 20ساله کشور و صنعت نفت و همچنین دستیابی به اهداف متعالی توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان شده است.
مهندس سوری از اسماعیل هاتفی در دوره تصدی این مدیریت قدردانی کرده است.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید