پس از دو روز رقابت فشرده و با پایان یافتن مسابقات:

برندگان مسابقات قرآنی منطقه چهار کشوری معرفی شدند

(شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۸) ۰۹:۲۷

سی و دومین دوره مسابقات قرآنی منطه چهار کشوری با معرفی نفرات برتر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه در این مسابقات 85 قاری از استان های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات که به مدت دو روز در عسلویه برگزار شد در بخش زیر 16 سال برداران (شکوفه ها) در رشته حفظ کل قرآن کریم به ترتیب حمیدرضا پور رجبی از کرمان و علی نخعی مقدم از سیستان و بلوچستان در مکان های اول و دوم قرار گرفتند.

در رشته قرائت کل قرآن کریم، محمد مهدی پورافغان از کرمان، محمد دهش از هرمزگان و کمیل محمدی از کرمان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ 20 جزء، فرهاد براهویی و عبدالرحمان پژوهان از سیستان و بلوچستان و نعیم ترک از هرمزگان اول تا سوم شدند.

در رشته ترتیل محمد امین غلامی از بوشهر، علی انوری و محمد مهدی قهاری از کرمان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در بخش بزرگسالان (برادران) و در رشته حفظ کل قرآن کریم یونس عقیلی از هرمزگان و حسین درستکار از بوشهر در مکان های اول و دوم قرار گرفتند.

در رشته قرائت عباس هاشمی، محمد جماله و سید عطاءالله حسینی از بوشهر اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 20 جزء، سعید شاهرخی از کرمان و محمد انگشت به و محمدحسن واعظی از بوشهر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته ترتیل نیز محمد مهدی انگالیان و سید وحید حسینی از بوشهر و محمدرضا افروزه از کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.

برپایه این گزارش در بخش زیر 16 سال خوهران (شکوفه ها) در رشته قرائت تحقیق زهرا محمدی از کرمان، دلارام پاک نیت از بوشهر و فاطمه سعیدی از کرمان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته ترتیل زینب زینلی و سپیده دامغانی از کرمان و فاطمه حجازیان از سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند.

در بخش بزرگسالان (خواهران) در رشته قرائت الهام سلطان نژاد و اعظم وحدتی فرد از کرمان و زینب آسن از هرمزگان، در رشته حفظ 20 جزء مجیده رضاپور از کرمان، مریم بختیاری از بوشهر و حوا آسن از هرمزگان و در رشته ترتیل زهرا امیری فرد از کرمان، سیده زکیه حسینی و نرجس شریف زادگان از بوشهر در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز اعظم محمدی از بوشهر، فاطمه عبدلی و خدیجه ایرانمنش کرمان اول تا سوم شدند.

برپایه این گزارش 10 قاری معروف قرآن کریم کشور داوری این مسابقات را بر عهده داشتند و نفرات اول و دوم این مسابقات نیز در مسابقات کشوری قرآن کریم شرکت می کنند.

سی و دومین دوره مسابقات منطقه چهار کشور همزمان با دهه مبارک فجر، با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مدت دو روز در عسلویه برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید