رییس درمانگاه منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

آغاز به کار متخصص روانپزشکی در درمانگاه منطقه ویژه عسلویه

(سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۸۸) ۱۰:۰۱

رییس درمانگاه منطقه ویژه پارس جنوبی از آغاز به کار متخصص روانپزشکی در درمانگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، دکتر محمد برکتی اظهار داشت: با جذب دو نفر متخصص روانپزشکی، تعداد رشته‌های تخصصی حاضر در درمانگاه منطقه ویژه به پنج رشته افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر پزشکان متخصص داخلی و جراحی و بیهوشی بصورت تمام وقت در این درمانگاه حضور دارند و به انجام وظیفه و ویزیت بیماران می‌پردازند.

رییس درمانگاه منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: پزشکان فوق تخصصی قلب و عروق و متخصص روانپزشکی نیز در سه روز آخر هفته به ویزیت و درمان بیماران مراجعه‌کننده اعم از کارکنان رسمی وزارت نفت و همچنین مردم بومی منطقه می‌پردازند.

برکتی تصریح کرد: همچنین با تکمیل و راه‌اندازی ساختمان مرکز مشاوره در منطقه ویژه و تکمیل کادر تخصصی مورد نیاز مانند کارشناسان ارشد روانشناسی و مشاوره، پزشکان متخصص روانپزشکی به این مرکز منتقل شده و با کمک کارشناسان مربوط اقدام به ارائه مشاوره و یا دارو درمانی می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز اورژانس و کلینیک جراحی منطقه ویژه، اصلی‌ترین مرکز درمانی در منطقه پارس جنوبی است که ماهانه حدود 9 هزار نفر به بخش‌های مختلف آن مراجعه می‌کنند و 90 درصد از این مراجعین را کارکنان غیر شرکتی و ساکنین بومی منطقه تشکیل می‌دهند.

رییس درمانگاه منطقه ویژه پارس گفت: تمام تلاش کارکنان این درمانگاه، جلب رضایت مردم و کارکنان صنعت نفت است و سعی کرده‌ایم با استقرار بهترین و مجهزترین امکانات، کیفیت کار را در این مرکز بالا ببریم و خدمات خوبی را ارایه کنیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید