به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

مسابقات قهرمانی شنا زیر 18 سال استان بوشهر در پارس جنوبی برگزار شد

(چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۸) ۱۵:۱۵

مسابقات قهرمانی شنا زیر 18 سال استان بوشهر به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) در استخر مجموعه ورزشی خلیج نایبند برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه در پایان این مسابقات در رده سنی زیر هشت سال، احسان نژاد حسینی از بوشهر، محمد مهدی مولایی از پارس جنوبی و آرش میزایی از بوشهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی 9 تا 10 سال دانیال نژاد حسینی از بوشهر، محمد تاجدینی از پارس جنوبی و آرش احمدی از بوشهر در مکان های اول تا سوم ایستادند.

در رده سنی 11 تا 12 سال ستایش زارع زاده و علی محمدیان از بوشهر و رضا جهانبازی از پارس جنوبی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی 13 تا 14 سال علی طاووس خواه از بوشهر، پوریا فدائیان از پارس جنوبی و میلاد جهانبازی از شهرستان جم اول تا سوم شدند.

در رده عمومی زیر 18 سال نیز میثم اسماعیلی از بوشهر، امیر رضا غضبانی از شهرستان جم و علیرضا احمدی از بوشهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات با حضور بیش از 60 شناگر از استان بوشهر برگزار شد که در میان آنها اسامی میثم اسماعیلی و امیر رضا غضبانی که به اردوی تیم ملی آبهای آزاد دعوت شده اند نیز به چشم می خورد.

در پایان این مسابقات جوایز ارزنده ای از طرف سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به برندگان مقام های اول تا سوم هر رده سنی اهدا شد.

 
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید