در آستانه سال جدید:

درمانگاه مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به بهره برداری رسید

(پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۸) ۰۹:۴۹

درمانگاه مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت در بوشهر در آستانه سال جدید به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر این درمانگاه با دارا بودن بخش های پزشک عمومی و صنعتی، اورژانس، داروخانه،اتاق بستری و دندانپزشکی آماده ارایه خدمات درمانی به چهار هزار نفر ازجمعیت تحت پوشش در شهر بوشهر است.

برپایه این گزارش این درمانگاه پس از کسب مجوز لازم از سوی مدیرعامل و معاونت سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با حضور غلامعلی میگلی نژاد نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت های نفتی مستقر درشهرستان بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر مهرداد حسین زاده رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در این آیین با ارایه گزارشی از روند بازسازی ساختمان این درمانگاه و مراحل تجهیزو راه اندازی آن اعلام کرد: در صورت همکاری و مساعدت شرکت های صنعتی امکان توسعه خدمات درمانی در این درمانگاه میسر است.

عبدالصاحب شمخانی مدیر شرکت پالایش و پخش فرآوده های نفتی استان بوشهر نیز ضمن اعلام رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنان، آمادگی خود رابرای همکاری و پشتیبانی از این مرکز جهت توسعه خدمات درمانی اعلام کرد.

با توجه به اهمیت موضوع، غلامعلی میگلی نژاد نماینده مردم بوشهر درمجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی هفته گذشته از مراحل تجهیز و راه اندازی این درمانگاه بازدید به عمل آورده و از این اقدام سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت با توجه به درخواست های مکرر کارکنان ساکن در بوشهر تقدیرکرده بود.

بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به دلیل ارایه خدمات درمانی درعسلویه، جم، جزیره خارگ و بوشهر مهمترین منطقه از مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت به شمار می رود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید