در آستانه سال نو:

تعمیرات اساسی خوابگاه ها و اقامتگاه های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر انجام شد

(دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۸) ۱۵:۰۴

در آستانه سال نو تعمیرات اساسی و تجهیز خوابگاه ها و اقامتگاه های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر پس از شش ماه کار فشرده، 25 باب واحد اقامتی و خوابگاهی متعلق به بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بصورت کامل بازسازی و تجهیز شد.

محمود فقیه زاده رییس خدمات عمومی این بهداری اعلام کرد: 20 واحد اقامتی در شهرک توحید جم و سه واحد اقامتی در شهرک پردیس و دو واحد اقامتی در شهر بوشهر که مورد استفاده پزشکان و کادر درمانی و همچنین کارکنان اقماری کار است، با برنامه ریزی انجام شده و  طی مدت شش ماه و به صورت تدریجی مورد بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گرفت و تمام وسایل رفاهی آن تعویض شد.

فقیه زاده افزود: تعدادی از این اقامتگاه ها برای سالیان طولانی مورد استفاده قرا گرفته بود که تقریبا تمام وسایل موجود در آن مستمعل شده بود و از نظر ساختمان نیز وضعیت مطلوب نداشتند. همچنین تعدادی واحد جدید اقامتی نیز با پیگیری های انجام شده از سوی شرکت های صنعتی مستقر در منطقه و در طول سال جاری، تحویل این بهداری شده بودند که این واحدها نیز نیازمند تعمیرات ساختمان و تهیه وسایل اقامتی و رفاهی بودند.

وی افزود: در مجموع جهت تمام این 25 واحد اقامتی تعمیرات اساسی و تهیه تجهیزات شامل تعویض کاشی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه، تعویض و رنگ آمیزی کابینت ها، تعویض شیرآلات، رنگ آمیزی دیوارها، تعویض موکت ها، تعویض تخت ها و تشک ها، تهیه مبلمان و تلویزیون و کولر گازی و بخاری انجام شد به گونه ای که در آستانه فصل بهار و آغاز سال نو این واحدها به شکل زیبایی آراسته و مورد استفاده کارکنان قرار گرفت.

شایان ذکر است که علاوه بر این 25 واحد مسکونی که به عنوان اقامتگاه و مامور سرا مورد استفاده قرار می گیرد 89 باب منزل سازمانی نیز به کارکنان بهداری که متقاضی اسکان در منطقه بوده اند تحویل شده است و درحال حاضر کلیه افراد واجد شرایط (رسمی، حق الزحمه ای و پزشکان پرکیس ) که درخواست منزل سازمانی داشته اند، در شهرک های مسکونی شهر جم ساکن شده اند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید