مدیر جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اعلام کرد:

اعلام آمادگی یک شرکت کره ای برای ساخت سازه های پیش ساخته در عسلویه

(سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹) ۱۴:۲۲

مدیر جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با افزایش ورود سرمایه گذاران خارجی به منطقه پارس جنوبی، یک شرکت بزرگ کره جنوبی برای ساخت کارخانه تولید سازه های پیش ساخته و اسکلت سازی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه حجت الله فریدونی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت که پیشینه ای طولانی در تولید سازه های پیش ساخته و اسکلت سازی دارد، برای احداث کارخانه خود در منطقه پارس جنوبی به 30 هزار متر مربع فضای مناسب نیازمند است.

وی افزود: درخواست آنان در قالب استعلام به بخش حقوقی سازمان منطقه ویژه به منظور انجام کارهای حقوقی ارجاع شده است و در این مدت شرکت کره ای، طرح توجیهی خود را برای ساخت کارخانه مورد نظر در منطقه عسلویه ارسال خواهد کرد.

مدیر جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: شرکت کره ای مطالعات لازم برای استقرار تجهیزات و مصالح مورد نیاز ساخت کارخانه سازه های پیش ساخته در عسلویه را انجام داده است و طبق برنامه زمانبندی آنان، این کارخانه تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

فریدونی یادآور شد: برای آشنایی با جزئیات بیشتر این طرح درباره میزان سرمایه گذاری، تولید سالانه و میزان اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم، باید منتظر طرح توجیهی آنان باشیم.

وی اظهار داشت: راه اندازی این طرح نقش مهم در شتاب دهی اجرای پروژه های مهم در بخش سازه و ساختمانی در منطقه پارس جنوبی خواهد داشت.

مدیر جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در چند ماه اخیر میزان ورود برخی شرکت های خارجی و علاقه مندان به سرمایه گذاری در منطقه پارس جنوبی افزایش یافته است، ضمن آن که سرمایه گذاران خارجی بطور عمده در زمینه احداث صنایع سنگین، نیمه سنگین، صنایع مختلط و فضاهای گردشگری در منطقه ویژه عسلویه، ابراز علاقه مندی کرده اند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید